Hjælp til madplaner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Cris

Kageteenageren skriver:

Hmm.. Kartoffelsuppe   

(hmm.. Kommer da til at købe mig fattig i bacon.. Så bare kort på en liste jeg selv havde tænkt på, og i 4 retter ud af 8 retter er der bacon i ) hæhæ

Det behøver du ikke. Jeg lave en med løg, hvidløg, krydderier+lidt buillion, kartofler og brocoli. Mere er der ikke. Og når den er serveret i en skål putter jeg en lille smule oliven olie i (eller en klat smør eller fløde, lidt efter humøret) og så brød til. Børnene spiser en kæmpe portion hver gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

twinny

Kageteenageren skriver:

Sandwich.. Good idea.. Den idé ryger vist lige på frokostlisten De andre ryger da også lige ind på listen

men kender det godt.... hvad f***** skal jeg lave  det er populært spørgsmål herhjemme....  

Men så er det heldigt mand er kreativ med madlavning....

Anmeld

18. januar 2011

Manakauapo

Cris skriver:

Det behøver du ikke. Jeg lave en med løg, hvidløg, krydderier+lidt buillion, kartofler og brocoli. Mere er der ikke. Og når den er serveret i en skål putter jeg en lille smule oliven olie i (eller en klat smør eller fløde, lidt efter humøret) og så brød til. Børnene spiser en kæmpe portion hver gang...

Jeg elsker bacon  hehe

Men jeg kan da også prøve at lave det på din måde. det lyder godt

Anmeld

18. januar 2011

Manakauapo

Baby-støv skriver:

men kender det godt.... hvad f***** skal jeg lave  det er populært spørgsmål herhjemme....  

Men så er det heldigt mand er kreativ med madlavning....

Uhh.. Det plejer jo at være mommy og daddy, der står for maden. Men de valgte jo lige at tage en uge til Egypten.. Så nu hænger jeg på den

Anmeld

18. januar 2011

twinny

Kageteenageren skriver:

Uhh.. Det plejer jo at være mommy og daddy, der står for maden. Men de valgte jo lige at tage en uge til Egypten.. Så nu hænger jeg på den

hehe.. hvor er det bare strengt....

Anmeld

18. januar 2011

Manakauapo

Baby-støv skriver:

hehe.. hvor er det bare strengt....

Ja, det syntes jeg da også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.