Ville I ringe til lægen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Anonym trådstarter

Har I oplevet at mærke små stik/niv i underlivet af og til i flere uger i træk? Oplever det hver dag og nu har det varet i to uger. Og har ikke mærket min sidste æl. Ringer sgu til lægen imorgen så må han finde ud af hva der er galt.Ville I ik gøre det eller er jeg bare sippet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Har I oplevet at mærke små stik/niv i underlivet af og til i flere uger i træk? Oplever det hver dag og nu har det varet i to uger. Og har ikke mærket min sidste æl. Ringer sgu til lægen imorgen så må han finde ud af hva der er galt.Ville I ik gøre det eller er jeg bare sippet?

Ja ring da .. Det er nok blærebetændelse

Anmeld

18. januar 2011

Amso

Er du i tvivl om noget, kan du roligt ringe til lægen. Det er det de er der for...!! Måske det en blærebetandelse?? Måske noget helt andet, men det finder man ikke ud af hvis ikke man spørger en med forstand på det.. Nej du ikke sippet..!

Anmeld

18. januar 2011

Frejsmor

Har du prøvet at tage en graviditets-test? Man kan godt have niv/stik i underlivet når man er gravid jo..

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja ring da .. Det er nok blærebetændelse

Typisk hvis det er Hellere graviditet tak

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

SkrukNu skriver:

Har du prøvet at tage en graviditets-test? Man kan godt have niv/stik i underlivet når man er gravid jo..

Håååååber sådan. Men ska først ha mens på lørdag

Anmeld

18. januar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Typisk hvis det er Hellere graviditet tak

Forstår jeg godt  Så ring

Anmeld

18. januar 2011

Cris

Anonym skriver:

Det har jeg også tænkt på... Køb en test i supermerkedet i morgen og test bare for sjov   Det ville jeg gør... Ellers er det om at ringe til lægen og høre om blærebetænelse.

Anmeld

18. januar 2011

eElak

Anonym skriver:

det kan godt starte inden, men hvis du mistænker en blærebetændelse, så er det om at ringe.. 

eller drikke en masse tranebærsaft

Anmeld

18. januar 2011

Frejsmor

Anonym skriver:

Hmm ja så kan det selvfølglig godt være det er liiige tidligt nok du har symptomer på graviditet.. For for 14 dage siden var du jo ikke gravid, med mindre du har været gravid i længere tid og bare fik noget der mindede om mens sidste gang..

Men jeg vil bare lige sige at jeg har haft blærebetændelse flere gange og der synes jeg altså ikke jeg har haft niv/stik i underlivet, kun ubehag i forbindelse med toiletbesøg og sådan en spædende fornemmelse i blæren når man ligesom tømmer den, og hyppig vandladning.. Men jeg ved ikke om det kan være forskelligt fra person til person evt..

Jeg synes bare måske du burde have noget feber eller at det har sprædt sig til bækkenet, hvis du har gået med ubehandlet blærebetændelse i 14dage..

Men er du i tvivl, så ring til lægen, så får du det i hvert fald afklaret.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.