Bækkenløsning ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Tinehh

Hejsa piger  ...

- Ja, jeg ved godt at det sikkert ikke er første gang der kommer en tråd med emnet bækkenløsning! MEN, jeg har brug for at høre Jer hvad ( I SOM HAR HAFT ) bækkenløsning havde af symptomer på bækkenløsning?

Jeg har godt nok igennem et stykke tid nu været syg med lungebetændelse og stadigvæk ikke kommet fuldstændig til kræfterne, men den sidste uges tid har jeg mærket en mærkelig smerte i lænden, hofterne og ryggen.. Og til tider når jeg skulle gå eller rejse mig fra noget måtte gøre det i langsomme bevægelser.. I går og i dag har det så toppet eller blevet værre kan man jo sige.

Jeg havde rigtig ondt og gik bare i seng fordi jeg ikke følte jeg orkede noget og faldt så i søvn. Senere på dagen efter en morfar på 4 timer  Ville jeg gå en lille tur ned til supermarkedet, som ligger 15 min. gang fra mit hjem. Gik stille og roligt, langsomt fordi jeg havde da ondt. Men på turen hjem igen, trådte smerterne bare kraftigt til.. Og det endte med at jeg kom grædende ind af døren til min kæreste. Som selvfølgelig ingenting forstod.

og nu efterfølgende kan jeg hele tiden mærke stikkende smerter i lænden og ned i balderne..  Rigtig rigtig træls.. Fordi det er ikke til at slappe ordentligt af!

Hvordan har I oplevet det og hvad har lægen sagt de første par gange I er kommet med smerterne osv?

- Tine (29+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

Tinehh skriver:

Hejsa piger  ...

- Ja, jeg ved godt at det sikkert ikke er første gang der kommer en tråd med emnet bækkenløsning! MEN, jeg har brug for at høre Jer hvad ( I SOM HAR HAFT ) bækkenløsning havde af symptomer på bækkenløsning?

Jeg har godt nok igennem et stykke tid nu været syg med lungebetændelse og stadigvæk ikke kommet fuldstændig til kræfterne, men den sidste uges tid har jeg mærket en mærkelig smerte i lænden, hofterne og ryggen.. Og til tider når jeg skulle gå eller rejse mig fra noget måtte gøre det i langsomme bevægelser.. I går og i dag har det så toppet eller blevet værre kan man jo sige.

Jeg havde rigtig ondt og gik bare i seng fordi jeg ikke følte jeg orkede noget og faldt så i søvn. Senere på dagen efter en morfar på 4 timer  Ville jeg gå en lille tur ned til supermarkedet, som ligger 15 min. gang fra mit hjem. Gik stille og roligt, langsomt fordi jeg havde da ondt. Men på turen hjem igen, trådte smerterne bare kraftigt til.. Og det endte med at jeg kom grædende ind af døren til min kæreste. Som selvfølgelig ingenting forstod.

og nu efterfølgende kan jeg hele tiden mærke stikkende smerter i lænden og ned i balderne..  Rigtig rigtig træls.. Fordi det er ikke til at slappe ordentligt af!

Hvordan har I oplevet det og hvad har lægen sagt de første par gange I er kommet med smerterne osv?

- Tine (29+6)

jeg har bækkenløsning rigtig voldsomt og nogen dage føles det som om hele nederste del a ryggen er forstuvet , kan ikke sove eller lægge på ryggen og kan ikke støvsuge uden a jeg skal lægge på sofaen i 2 dage . og trapper er en umulighed for mig i øjeblikket .  og min læge sagde ret hurtigt a det var bækkenløsning og sygemeldte mig faktisk med det samme .

det lidt sådan jeg har oplevet det .

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

kiwii skriver:

jeg har bækkenløsning rigtig voldsomt og nogen dage føles det som om hele nederste del a ryggen er forstuvet , kan ikke sove eller lægge på ryggen og kan ikke støvsuge uden a jeg skal lægge på sofaen i 2 dage . og trapper er en umulighed for mig i øjeblikket .  og min læge sagde ret hurtigt a det var bækkenløsning og sygemeldte mig faktisk med det samme .

det lidt sådan jeg har oplevet det .

Fortalte du bare om dine smerter? Og derfra sygemeldte lægen dig? Tjekker de, det ikke på nogen måder?

Anmeld

18. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

MoarJ skriver:

Fortalte du bare om dine smerter? Og derfra sygemeldte lægen dig? Tjekker de, det ikke på nogen måder?

self tjekker de det da .

de trykker 3 forskellige steder på ryggen og da han bar rørte min lænd skreg jeg som en sindsyg og det gjorde han så i nogle minutter og så var det ret tydeligt a jeg havde bækkenløsning da jeg ingenting kunne .
så nu går jeg til fys .

Anmeld

18. januar 2011

mor til lille emma

For mig lyder det som bækkenløsning..

Jeg kunne ikke trykke koblingen ned i bilen, for så fik jeg ondt. Jeg kunne ikke gå ture, for så fik jeg det som du beskriver.. Mine hofter skred ud.. og er ikke på plads endnu.. det er 6 mdr siden jeg fødte nu.. Jeg fik ondt i ryg og lænd og ballen..

Jeg fik et glidestykke af kommunen som bare er guld værd. Du ligger det under lagnet når du skal sove, og så kan du vende dig uden smerter.. næsten ihvertfald.. Du kan bruge det til at komme ind og ud af bilen m.m.

Hvis du ligger dig ned, kan du så løfte dine ben op?? uden smerte? Det kunne jeg ikke til sidst, og ja man føler sig helt handikappet.. øv hvor kan jeg huske det..

synes du skal kontakte din læge, eller tage til en fys. Fyssen er super god med øvelser og de satte min hofte på plads flere gange og jeg følte jeg svævede når jeg kom derfra.. lige til næste dag men dejligt var det..

Anmeld

18. januar 2011

Maja88

det kunne også være en iskias nerve som sidder i klemme.. for bækkenløsningen går også ned foran

Anmeld

18. januar 2011

mor til lille emma

Det behøver ikke gå ned foran... Kan sagtens være bækkenløsning, og tyder meget på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.