SKIFT DAGPLEJER!
Nu er Noah godt nok kun snart 1 år (på fredag
) Men vi har selv oplevet mange ting som jeg absolut ikke kan leve med ved vores dagplejer, hvilket har resulteret i at jeg klagede min nød til min mor som så blev så rasende at hun ringede til pladsanvisningen og snakkede med dem. Noah har nu en plads i vuggestue inde i den by vi flytter til, og om 1 måned, men han har plads fra den 1/2, hvilket vi er ovenud lykkelige for!
Vores dagplejemor er nu blevet meeeget uregelmæssig og havde 2 sygedage i sidste uge og idag, og imorgen (indtil videre) i den her uge. Der er mærkbar forskel fra når han er ved sin normale dagpleje og gæstepleje.
Ved hans normale dagpleje kan vi se frem til at fra vi henter ham hænger han, og hvis vi sætter ham ned enten skriger han til han bliver taget op, eller holder fast i ens ben til man tager ham op igen. han kan slet ikke sidde selv og lege, siger MamaM (sulten) hele tiden og er virkelig tørstig bare 10min efter vi henter ham. Han vil hverken sove , eller spise mere end 1/4 af hvad han ellers plejer. Han er slet ikke min lille engel, min søde Noah, ham der altid griner og smiler.. han er bare forsvundet..
MEN når han er i gæstedagpleje får jeg verdens dejligste dreng hjem (idag ville han slet ikke hjem.. haha) Han er bare så glad!! Han spiser al sin aftensmad, sover 12-13 timer i streg, leger selv, hygger, griner, smiler.. hele tiden.. !
Undskyld min lange smøre, men jeg vil bare fortælle dig at du ikke er alene, så mit råd til dig er, ring til pladsanvisningen og fortæl dem hvordan du føler og hør om der er en anden løsning, og om dit barn kan komme i en anden dagpleje måske gæsteplejeren hun er så glad for?
Held og lykke!
Anmeld