Hvad skal vi have til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.663 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Jarnsaxa

Får gæster i morgen, og vi skal have marineret kylling samt frisk pasta vendt i hjemmelavet tomatpesto og tomater, basilikum og parmesan.

Hvad kan servere hertil? En lækker salat evt.? Tænker noget med grøntsager ihvertfald..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Kløver

Jarnsaxa skriver:

Får gæster i morgen, og vi skal have marineret kylling samt frisk pasta vendt i hjemmelavet tomatpesto og tomater, basilikum og parmesan.

Hvad kan servere hertil? En lækker salat evt.? Tænker noget med grøntsager ihvertfald..

mmm broccolisalat

Anmeld

18. januar 2011

twinny

Ved godt det ikk er grønsager... men et hjemmelavet lækkert ciabattabrød... nam nam....  

En spinat salat, med grillet svampe, og cherrytomater og lidt parmasan ost på....

Anmeld

18. januar 2011

Ida.

Den her:

http://go.tv2.dk/article.php/id-26346480:rosenk%C3%A5lssalat-med-%C3%A6bler.html

kan klart anbefales!! Den smager ikke af rosenkål på den måde, som man ellers kender rosenkål - den er virkelig lækker!

Jeg lavede en variant af den, da jeg ikke lige havde alt der skulle i - pinjekerner blev erstattet af saltede cashewnødder, citron med lime (ingen skal), flydende honning i stedet for ahornsirup og så havde jeg kun persille og ikke de øvrige krydderurter, men det blev en virkelig LÆKKER salat...

Det eneste, der er ærgerligt, er, at det tager en evighed at pille rosenkålene fra hinanden...men jeg synes det er arbejdet værd

Anmeld

18. januar 2011

Jarnsaxa

Maja84 skriver:

mmm broccolisalat

Hmm.. god idé! Har du en bestemt opskrift??

Anmeld

18. januar 2011

Jarnsaxa

Baby-støv skriver:

Ved godt det ikk er grønsager... men et hjemmelavet lækkert ciabattabrød... nam nam....  

En spinat salat, med grillet svampe, og cherrytomater og lidt parmasan ost på....

Årh jarh, skide gode råd - er tilbøjelig til at bruge dem

Anmeld

18. januar 2011

twinny

Jarnsaxa skriver:

Årh jarh, skide gode råd - er tilbøjelig til at bruge dem

hehe....  det smager også lækkert....

Anmeld

18. januar 2011

Jarnsaxa

idamaria83 skriver:

Den her:

http://go.tv2.dk/article.php/id-26346480:rosenk%C3%A5lssalat-med-%C3%A6bler.html

kan klart anbefales!! Den smager ikke af rosenkål på den måde, som man ellers kender rosenkål - den er virkelig lækker!

Jeg lavede en variant af den, da jeg ikke lige havde alt der skulle i - pinjekerner blev erstattet af saltede cashewnødder, citron med lime (ingen skal), flydende honning i stedet for ahornsirup og så havde jeg kun persille og ikke de øvrige krydderurter, men det blev en virkelig LÆKKER salat...

Det eneste, der er ærgerligt, er, at det tager en evighed at pille rosenkålene fra hinanden...men jeg synes det er arbejdet værd

Tak for tippet, kan faktisk rigtig godt lide rosenkål, men kan ikke lige når æbler er blandet med andre ting, og kan ikke tåle rå løg.. Så tror ikke lige den er mig. Ellers må du gerne skrive, hvis du ligger inde med andet

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Jarnsaxa skriver:

Hmm.. god idé! Har du en bestemt opskrift??

hm eh nej, men googler da lige, ved jo hvad der er i sådan en

uh fandt en, og den ser dælme lækker ud, kunne selv finde på at lave den, ved nærmeste lejlighe, og så er den endda fra bypåskrump, så går ud fra den ikke er så fedende 

http://www.dr.dk/DR1/By_paa_skrump/Opskrifter/Salater/20090507111836.htm

Anmeld

18. januar 2011

Jarnsaxa

Maja84 skriver:

hm eh nej, men googler da lige, ved jo hvad der er i sådan en

uh fandt en, og den ser dælme lækker ud, kunne selv finde på at lave den, ved nærmeste lejlighe, og så er den endda fra bypåskrump, så går ud fra den ikke er så fedende 

http://www.dr.dk/DR1/By_paa_skrump/Opskrifter/Salater/20090507111836.htm

Uh, den lyder ellers godt, men jeg kan hverken tåle bacon eller rå løg, så der går luften nok lidt af ballonen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.