Nogen der ved hvor man kan få selvlysende MAM sutter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.034 visninger
45 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Jep, det er spørgsmålet. Har kigget i kvickly, føtex, superbrugsen, rema1000, babysam og ingen steder findes de. Og da det er de eneste "store" butikker der findes i mit nærområde aner jeg ikke hvor jeg skal lede.

Men de skulle findes. Nogle der ved hvor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Betteisen

Jeg har været heldig i Bilka/A-Z, men det er lang tid siden jeg sidst har set dem

Anmeld

18. januar 2011

Camillee

Rikke&Liam skriver:

Jep, det er spørgsmålet. Har kigget i kvickly, føtex, superbrugsen, rema1000, babysam og ingen steder findes de. Og da det er de eneste "store" butikker der findes i mit nærområde aner jeg ikke hvor jeg skal lede.

Men de skulle findes. Nogle der ved hvor?

øhm mener at have set nogle i Bilka men om det lige var MAM ved jeg faktisk ikke /:

Men Avent har laver natsutter som også er selvlysende!

Anmeld

18. januar 2011

Ryberg

Kan man egentlig få MAM sutter med navn på ?

og hægter mig lige på denne tråd, da jeg gerne vil have sådanne sutter også

Anmeld

18. januar 2011

Mussen2

Jeg har købt i Bilka/A/Z og Rema - det er dog langt fra hver gang jeg er i de butikker at de har dem.... men har været heldig et par gange... God luck.

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Jeg hægter mig også på... kan de selvlysende sutter fås til de nyfødte og frem ?

Anmeld

18. januar 2011

Camillee

Maja84 skriver:

Jeg hægter mig også på... kan de selvlysende sutter fås til de nyfødte og frem ?

jeg ved ikke lige med MAM men Avent har fra 0-3 mdr og frem  (:

Anmeld

18. januar 2011

Mussen2

Mener først MAM er fra 6 mdr, at man kan få de selvlysende. De er mega smarte. Hvor mange gange har jeg ikke langt med bar røv, strittende i vejret, rodende rundt, midt om natten for at finde de skide sutter. Det slipper man nu for med de selvlysende (hvis de altså ikke lige gemmer sig under hovedpuden)

Anmeld

18. januar 2011

Camillee

Mussen2 skriver:

Mener først MAM er fra 6 mdr, at man kan få de selvlysende. De er mega smarte. Hvor mange gange har jeg ikke langt med bar røv, strittende i vejret, rodende rundt, midt om natten for at finde de skide sutter. Det slipper man nu for med de selvlysende (hvis de altså ikke lige gemmer sig under hovedpuden)

hehe kender godt problemet (: Elias "skubber" ikke bare sutten ud men spytter den ud og de kan sørme flyve langt (:

Vi har fra Avent og de hedder 3-6 mdr men er næsten ret sikker på at jeg har set dem  i helt små også?

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Camillee skriver:

jeg ved ikke lige med MAM men Avent har fra 0-3 mdr og frem  (:

af de selvlysende ved du hvor de kan købes ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.