årgang 0 på sputnik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

>>Carina<<

er jeg den eneste som ikke kan fidne afsnit 4?? altså snigpremieren. Man plejer at ku se næste uges afsnit den dag der kommer et afsnit i tv. Vil bare høre om jeg er den eneste :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

otlitrom

Det var sidste afsnit for sæsonen idag

Anmeld

18. januar 2011

Vial

Det var sidste afsnit i dag. Der er kun 3 i år. DESVÆRRE

Anmeld

18. januar 2011

>>Carina<<

KaMa skriver:

Det var sidste afsnit i dag. Der er kun 3 i år. DESVÆRRE

ej altså :-( så tror da fan jeg ik kan finde det... øvøv troede der var 4 lige som der plejer...øv

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

Jeg synes godt nok heller ikke 3 afsnit er meget eftersom vi følger dem for hele 2010

Anmeld

18. januar 2011

>>Carina<<

Baagøe skriver:

Jeg synes godt nok heller ikke 3 afsnit er meget eftersom vi følger dem for hele 2010

nej helt ærligt.... de ku da godt lave hvert fald 10. Der er jo vildt mange seere

Anmeld

18. januar 2011

Mor-til-asta-09

Carina1984 skriver:

er jeg den eneste som ikke kan fidne afsnit 4?? altså snigpremieren. Man plejer at ku se næste uges afsnit den dag der kommer et afsnit i tv. Vil bare høre om jeg er den eneste :-)

Der er kun 3 afsnit

Anmeld

18. januar 2011

LinLin

ej altså :-( så tror da fan jeg ik kan finde det... øvøv troede der var 4 lige som der plejer...øv

Som regel er der 3 afs/år. Et enkelt år var der kun 2 og så har der været 4 afs et eller to år... (har næsten lige set alle afsnit ) Men ja: DET ER ALT FOR LIDT

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

Carina1984 skriver:

nej helt ærligt.... de ku da godt lave hvert fald 10. Der er jo vildt mange seere

Ja, man forstår det ikke, når der nu er 4 børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.