Utilstrækkelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Anonym trådstarter

Det er sådan jeg føler mig i øjeblikket. Vil egentlig ikke noget med det her indlæg udover at hælde vand ud af ørene.

Alt ramler bare for mig... både arbejdsmæssigt og personligt. Føler mig stresset og presset og det stykke arbejde jeg leverer på jobbet synes jeg aldrig er godt nok. Jeg føler, at jeg laver fejl hele tiden og ved ikke hvordan jeg skal komme ud af den her onde spiral med at føle mig utilstrækkelig og dum. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
Spørgsmålet er om det er dine egne forventninger du skal have justeret, eller om der er "noget om snakken" Forstået på den måde om du får kritik fra andre end dig selv :-) jeg til foreslå at du begynder at fokusere på det du er god til. Ved godt det er nemmere sagt end gjort. Og det behøver kun at være de små ting, såsom jeg er god til at passe mine planter - og så stille og roligt udvide det til de større områder. Du trænger til at få lidt selvtillid igen. :-) knus

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Spørgsmålet er om det er dine egne forventninger du skal have justeret, eller om der er "noget om snakken" Forstået på den måde om du får kritik fra andre end dig selv :-) jeg til foreslå at du begynder at fokusere på det du er god til. Ved godt det er nemmere sagt end gjort. Og det behøver kun at være de små ting, såsom jeg er god til at passe mine planter - og så stille og roligt udvide det til de større områder. Du trænger til at få lidt selvtillid igen. :-) knus

Tak for dit indlæg.

Jeg får ikke kritik af andre - tværtimod. Jeg tror også, at det er mine forventninger til mig selv der er for høje...det er bare svært at få vendt skuden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.