kjole til dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Kløver

inspireret af andet indlæg, ville jeg da lige høre hvad i gjorde med tøj til dåben.

jeg købte for ikke længe siden en kjole, som var rigtig sød, men gik jo ikke mere end 1-2 uger så kunne jeg ikke længere passe den, maven var vokset for meget, så kunne ikke nå at bruge den til planlagte formål. Men så tænkte jeg at da det er sådan en som også vil være flot, selvom man ikke har stor mave på, ville jeg da bare bruge den efter, evt til dåben. Men så sagde min papmor at jeg skulle huske at have en kjole på, som jeg nemt kunne amme i, så jeg ikke skulle have halvdelen af kjolen af.

Hvad gjorde i den dag, tænkte i det var lige meget, for man kan jo gå for sig selv, hvilket man jo nok alligevel gør, eller vil i råde mig til, at finde en desideret ammekjole til den tid eller brugte i mme den dag, mens i var ude ?

på forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2011

Kløver

Maja84 skriver:

inspireret af andet indlæg, ville jeg da lige høre hvad i gjorde med tøj til dåben.

jeg købte for ikke længe siden en kjole, som var rigtig sød, men gik jo ikke mere end 1-2 uger så kunne jeg ikke længere passe den, maven var vokset for meget, så kunne ikke nå at bruge den til planlagte formål. Men så tænkte jeg at da det er sådan en som også vil være flot, selvom man ikke har stor mave på, ville jeg da bare bruge den efter, evt til dåben. Men så sagde min papmor at jeg skulle huske at have en kjole på, som jeg nemt kunne amme i, så jeg ikke skulle have halvdelen af kjolen af.

Hvad gjorde i den dag, tænkte i det var lige meget, for man kan jo gå for sig selv, hvilket man jo nok alligevel gør, eller vil i råde mig til, at finde en desideret ammekjole til den tid eller brugte i mme den dag, mens i var ude ?

på forhånd tak for svar

ingen bud ?

Anmeld

23. januar 2011

roenlund

Jeg ville nok finde noget andet...

Jeg synes det er rigtig irriterende at skulle gå for mig selv og evt skulle have en kjole helt af for at kunen amme... man kan sagtens amme diskret og dermed sammen med andre mennesker, jeg synes at det ville være ærgeligt at skulle gå glip af meget af en fest fordi jeg skulle ud og amme hele tiden...

Mvh Mia

Anmeld

23. januar 2011

Kløver

roenlund skriver:

Jeg ville nok finde noget andet...

Jeg synes det er rigtig irriterende at skulle gå for mig selv og evt skulle have en kjole helt af for at kunen amme... man kan sagtens amme diskret og dermed sammen med andre mennesker, jeg synes at det ville være ærgeligt at skulle gå glip af meget af en fest fordi jeg skulle ud og amme hele tiden...

Mvh Mia

Tusind tak for indput, tror også det måske er dne løsning jeg ender ud i.. kender du nogle steder hvor man kan købe ammekjoler

Tak for svaret

Anmeld

23. januar 2011

roenlund

Jeg kender ikke rigtig nogle gode steder, men mon ikke man kan google og så finde nogle rigtig fine...

Anmeld

23. januar 2011

SD21

23. januar 2011

Kløver

SD21 skriver:

http://www.mama-licious.com/ 

tak, vil kigge og se om de har noget at byde på

Anmeld

23. januar 2011

SD21

Maja84 skriver:

tak, vil kigge og se om de har noget at byde på

Så lidt Hvis jeg havde været gravid, havde jeg købt mig fattig derinde

Anmeld

23. januar 2011

Kløver

SD21 skriver:

Så lidt Hvis jeg havde været gravid, havde jeg købt mig fattig derinde

hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.