jeg kan jo ligeså godt udnytte jeg er på barsel nu, og har overskud til det...
Og selvom chancerne er små for at jeg nogensinde kommer ind på jordemoderskolen, så skal man jo starte et sted, og jeg har bestemt mig for at jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at få min drøm til at gå i opfyldelse... :-)
Havde jo ellers tænkt mig for at søge ind efter sosu ass. uddannelse og så bruge den som adgangsgivende uddannelse, for så slap jeg for kemien, men studievejlederen på jordemoderskolen sagde ligeud at de ikke optog nogen assistenter, fordi der var så mange der søgte. Så jeg er nødt til at søge ind med min hf, på kvote to, da jeg ikke når helt op på snittet til kvote et, og så skal jeg jo have kemien på plads... ;-) Det er dog en trøst at jeg ikke er så langt fra kvote 1, så der kan måske være en chance for mig...
Men jeg glæder mig, jeg elsker at lære noget, og skulle jeg redde mig det 10-tal jeg sigter efter, vil det jo også trække en lille smule opad på mit gennemsnit, hvilket jo ikke ville være så ringe endda... hihi
Forudser dog jeg bliver lidt træt i hovedet, 4 timers kemi i træk hver tirsdag aften, det kræver nok lige lidt tilvænning... :-)
Anmeld