Hvad for en babyalarm???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Moar2011

KittyGirl skriver:

det synes jeg! Bare brug duracel batterier, de holder længere.. her holdte de ca.6 måneder før de skulle skiftes, og det er altså okey når man tænker jeg har glemt at slukke for den indimellem

næsten hele min MG brugte dem også..

så må de jo ikke være så ringe enda, hvis mange bruger dem.. har bare ikk lyst til at skal smide flere 100kr i en, selv det nok kan betale sig i sidste ende, men synes det mange penge, hvis man kan få en ligesom din, til langt under det havle af hvad man ellers kan få dem til og ville jo bare ku høre den bette, når jeg ikke er tilstede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Moar2011

MoarJ skriver:

Vi brugte Ikea's som fungere meget godt til os.. 

Hmm synes jeg har kigget i ikea's katalog, om baby ting, der synes jeg ike at jeg fandt abby alamer :s

Anmeld

19. januar 2011

Maja_4000

Vi har Ikeas og synes den er super ! 

- Specielt når den kun koster 200 kr 

Anmeld

19. januar 2011

Mette.

Helt klart en super nova, vi er super glade for vores og den virker upåklageligt. Det bedste er man nemt kan skifte "kanal", da man jo i lejlighed kan risikere andre har den også og dermed er man fri for de går i hinanden..

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

Hmm synes jeg har kigget i ikea's katalog, om baby ting, der synes jeg ike at jeg fandt abby alamer :s

Jeg ved de har dem i Ikea... Vi opdagede det først da vi gik rundt derude at de havde det... Men det burde da også være i kataloget... 

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

Lige her... 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50130419

Anmeld

19. januar 2011

Ryberg

Babyklar skriver:

så må de jo ikke være så ringe enda, hvis mange bruger dem.. har bare ikk lyst til at skal smide flere 100kr i en, selv det nok kan betale sig i sidste ende, men synes det mange penge, hvis man kan få en ligesom din, til langt under det havle af hvad man ellers kan få dem til og ville jo bare ku høre den bette, når jeg ikke er tilstede

Lasse er 8 måneder nu, og jeg har altid brugt dem.. og kan sagtens høre ham... min veninde bruger dem også... de fungerer fint.. som sagt er lyden bedst omkring volumen 6 stykker.. skruer du højere op, lyder det meget voldsomt... men det kan man selvfølgelig gøre hvis man skal lave noget et andet sted i huset..

jeg ville nemlig heller ikke smide mange penge efter en baby alarm...

men brug duracell batterier, de andre holder skidt... og alarmen bipper når den er flad for strøm (lang tid inden) ... og det er kun modtager alarmen der bipper, så baby ikke bliver forstyrret

Modtager alarmen har jeg så altid stående med ledning i stikkontakt, så den ikke bruger batterierne herhjemme, skal jeg så ud, er det uden ledning, for så er det jo batterierne der kører

Anmeld

19. januar 2011

Meilby

BabyNilas skriver:

Vi står desværre med en babyarlam som er gået i stykker og skal have en ny, men hvad skal vi vælge?

Vi skal primær bruge den på altanen (da vi bor i lejlighed)

Hvad bruger du?

Vi har også en Super Nova, og har aldrig haft problemer endnu Kender rigtig mange som har den samme, som heller aldrig har haft noget med den Og som en anden skriver er den super fordi man kan skifte kanal på den

Anmeld

19. januar 2011

*A*

Vi har også Super Nova og den virker  Havde en Philips før, men naboens babyalarm gik hele tiden i den

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

MoarJ skriver:

Lige her... 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50130419

TAAk   havde hvis ikk kigget grundigt nok :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.