kan man teste falsk positiv 10 døgn efter Otrivelle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

baby84

Jeg ved det er et dumt spørgsmål og ja hvorfor er det lige jeg ikke har lavet andet end at teste siden jeg var til ÆO sidste onsdag.

Nå men mit spørgsmål går på hvor længe otrivelle kan give en falsk positiv test. Kan se alt fra 10 til 14 dage på nettet. Kan se at der står flere steder, at den halveres hver 27 time, men hvor høj er den til at starte med? det er lidt vigtigt for at regne ud hvor længe en graviditetstest ville kunne fange hcg'en.

Jeg troede jeg havde testet den ud af kroppen igår, men nu testede jeg igen idag.--lod testen ligge 3 timer og tror jeg nu kan ane noget. Det kunne selvfølgelig sagtens være otrivellen, der skinner igennem idag fordi jeg fx ikke har tisset så meget som jeg gjorde igår hvor jeg ikke synes der var en streg..men men.

må man egentlig kigge en test efter mange timer evt dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Kongmulle

baby84 skriver:

Jeg ved det er et dumt spørgsmål og ja hvorfor er det lige jeg ikke har lavet andet end at teste siden jeg var til ÆO sidste onsdag.

Nå men mit spørgsmål går på hvor længe otrivelle kan give en falsk positiv test. Kan se alt fra 10 til 14 dage på nettet. Kan se at der står flere steder, at den halveres hver 27 time, men hvor høj er den til at starte med? det er lidt vigtigt for at regne ud hvor længe en graviditetstest ville kunne fange hcg'en.

Jeg troede jeg havde testet den ud af kroppen igår, men nu testede jeg igen idag.--lod testen ligge 3 timer og tror jeg nu kan ane noget. Det kunne selvfølgelig sagtens være otrivellen, der skinner igennem idag fordi jeg fx ikke har tisset så meget som jeg gjorde igår hvor jeg ikke synes der var en streg..men men.

Jeg kan svare på det sidste. En test er ugyldig efter den tid der står på pakken/æsken. Så det gælder ikke. Men krydser fingre for dig, at der kommer to fine streger indenfor tid

Anmeld

18. januar 2011

Tropez

Der går op til 14 dage efter du har ovitrelle hvor den kan give en falsk positiv derfor skal man vente med at teste til testdagen det er detSikreste

Anmeld

18. januar 2011

baby84

Tropez skriver:

Der går op til 14 dage efter du har ovitrelle hvor den kan give en falsk positiv derfor skal man vente med at teste til testdagen det er detSikreste

okay tak..bare underligt at nogle siger at der står 10 dage i indlægsseddelen.har den desværre ikke selv

Anmeld

18. januar 2011

ønskebørn74

Ja der går 13-14 dage inden ovitrelle er ude af kroppen... Og du må ikke overskride test tiden på testen... Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.