Mine dejlige drenge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

quar20

Ja jeg vil lige vise jer billede af mine drenge som nu henholdvis er 2 måneder og 23 måneder

Jeg elsker dem højere end det burde være tilladt, og elsker at bruge min tid med dem - De gør sku livet værd at leve, og samtidig gør de også sådan at min hverdag ikke bliver kedlig.. De giver mig udfordringer og grå hår men de grå hår elsker jeg nu også - for de er kommet fra drengenes numre Ja Liam laver ikke så mange endnu det er mere søvnen der mangler som der giver dem grå hår.. Men Tino.. PUHA han prøver os af for tiden..!! Lille bæst kaldte jeg ham her i aften også vendte han sig om i en fart og gloede direkte på mig og sagde meget bestemt NEJ ikk mig..

Nå men her kommer lige lidt billeder så i kan se de dejlige drenge ENDNU engang

Knusser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

ChatH

quar20 skriver:

Ja jeg vil lige vise jer billede af mine drenge som nu henholdvis er 2 måneder og 23 måneder

Jeg elsker dem højere end det burde være tilladt, og elsker at bruge min tid med dem - De gør sku livet værd at leve, og samtidig gør de også sådan at min hverdag ikke bliver kedlig.. De giver mig udfordringer og grå hår men de grå hår elsker jeg nu også - for de er kommet fra drengenes numre Ja Liam laver ikke så mange endnu det er mere søvnen der mangler som der giver dem grå hår.. Men Tino.. PUHA han prøver os af for tiden..!! Lille bæst kaldte jeg ham her i aften også vendte han sig om i en fart og gloede direkte på mig og sagde meget bestemt NEJ ikk mig..

Knusser

Nårh altså hvor er de skønne

Anmeld

18. januar 2011

Kongmulle

quar20 skriver:

Knusser

årrrrrrrrh hvor er de skønne

Dem kan du sagtens være stolte af ( og ja, det er man vel altid,hehe)

De er rigtig søde begge to

Anmeld

18. januar 2011

henh01

Sikke søde børn du har lavet )

Hvor stor er Liam efterhånden?

Anmeld

18. januar 2011

quar20

henh01 skriver:

Sikke søde børn du har lavet )

Hvor stor er Liam efterhånden?

hi hi tak  søde..!! jamen han var 3650g og i sidste uge blev han vejet til 5220g og han var 50cm og er nu 59cm

Anmeld

18. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

åhhh hvor de dog charmerende  Tino minder mig om min oliver...han prøver oz af konstant men han er oz 25mdr...

Anmeld

18. januar 2011

Dot D

Hvor er de bare skønne Glæder mig til at lave noget til dem

Anmeld

19. januar 2011

quar20

Dot D skriver:

Hvor er de bare skønne Glæder mig til at lave noget til dem

Tak søde

De glæder sig også og jeg glæder mig helt vildt til at se Tinos udtryk når han ser kagen

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

Hvor er de bare lækre

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

ihh hvor er de skønne  hooold op tiden går hurtig han blir bare så stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.