Ventetøj . Sælges billigt ! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. januar 2011

betiinsen

bukserne på billed 2-3, var det en 26, og hvad svare det normalt til? er det leggins eller sidder de ikke helt til?

og den nederste bluse, altså den hvide, var det en small? og hvad er prisen for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2011

morethanperfect

betiinsen skriver:

bukserne på billed 2-3, var det en 26, og hvad svare det normalt til? er det leggins eller sidder de ikke helt til?

og den nederste bluse, altså den hvide, var det en small? og hvad er prisen for den

Er lidt i tvivl om hvilke bukser det er , for på billede 2 og 3 er ikke bukser

Anmeld

25. januar 2011

betiinsen

morethanperfect skriver:

Er lidt i tvivl om hvilke bukser det er , for på billede 2 og 3 er ikke bukser

ups nej nummer 4-5 var det så?

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

betiinsen skriver:

.... Og den hvide bluse er en small , og omkring 70 inkl porto

Anmeld

25. januar 2011

betiinsen

morethanperfect skriver:

.... Og den hvide bluse er en small , og omkring 70 inkl porto

jeg vil gerne købe den hvide bluse så

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

betiinsen skriver:

jeg vil gerne købe den hvide bluse så

Okay Og ang bukserne , så er det str. 26 og det er ikk leggins , men de sidder til

Anmeld

25. januar 2011

betiinsen

morethanperfect skriver:

Okay Og ang bukserne , så er det str. 26 og det er ikk leggins , men de sidder til

okay men hvad vil du sige det ellers svare til? hvad plejer du at bruge i bukser? og sidder de også til helt nede i benene, og evt. en pris på dem også

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

betiinsen skriver:

okay men hvad vil du sige det ellers svare til? hvad plejer du at bruge i bukser? og sidder de også til helt nede i benene, og evt. en pris på dem også

Det kommer an på hvilke bukser det er fra .. Der er mange forskellige str. Altså jeg har nogle bukser der er small/medium , og så har jeg nogle der er str. 28 .. .. Har ik så mange bukser .. Heh ..

Ehm , de sidder ikke ligeså stramt som leggins .. Men det er heller ikke sådan nogle flower power bukser Du kan næsten se på billedet hvordan de ser ud nederst ..

Ehm , du kan få begge dele til 160 inkl ?

Anmeld

25. januar 2011

betiinsen

åhh tror de bliver lidt for store så, da jeg ellers bruger xs til s, men de er ellers så flotte

Når men vil ihvertfald gerne købe toppen, så vil du sende en pb, med dit konto nr osv

Anmeld

25. januar 2011

morethanperfect

åhh tror de bliver lidt for store så, da jeg ellers bruger xs til s, men de er ellers så flotte

Når men vil ihvertfald gerne købe toppen, så vil du sende en pb, med dit konto nr osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.