kan i svare mig på det..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

tingimor

kan godt være jeg spørg dumt, er i uge 25 her om et par dage. de sidste par uger har der været gang i hende. men lige idag har jeg kun fået 1 spark eller 2. ville høre om der er nogen af jer der har oplevet det samme. eller om jeg skal være bekymret..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

jannebjerre

tror ikke du skal være bekymret - der bliver bare mindre og mindre plads at lave vandgymnastik på

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

tingimor skriver:

kan godt være jeg spørg dumt, er i uge 25 her om et par dage. de sidste par uger har der været gang i hende. men lige idag har jeg kun fået 1 spark eller 2. ville høre om der er nogen af jer der har oplevet det samme. eller om jeg skal være bekymret..?

Jeg oplevede det samme og blev også bekymret, jeg ringede og snakkede med fødegangen, og de sagde at det er fordi den ofte sparker ind mod ryggen og så kan man ikke mærke det, eller de kan ligge og sparke ind i moderkagen, og sparkene ikke er så tydelige endnu, og derfor mærker man det ikke. Så blev meget beroliget af det, det er først senere at du skal kunne mærke liv hver dag og helst flere gange om dagen, så er sikker på din lille spire har det godt

Bliver det ved, eller du er meget bekymret kan du jo evt ringe og ta en snak med fødegangen

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

tingimor skriver:

Det skal du ikke bekymre dig over..dels er bebsen ved at blive større, dels kan den ligge anderledes og dels kan den ganske enkelt bare sove.
Når du kommer i seng i aften, så kan du måske regne med, at den til gengæld tager den helt store tur, når du bliver rettet ud, for så bliver der mere plads at boltre sig på  

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2011

tingimor

SussieThyssen skriver:

Det skal du ikke bekymre dig over..dels er bebsen ved at blive større, dels kan den ligge anderledes og dels kan den ganske enkelt bare sove.
Når du kommer i seng i aften, så kan du måske regne med, at den til gengæld tager den helt store tur, når du bliver rettet ud, for så bliver der mere plads at boltre sig på  

Kærligst
Sussie

tusind tak for jeres svar er mere rolig nu 

Anmeld

18. januar 2011

tingimor

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

takker... åndet lidt op, nu der ik er noget at bekymre sig om

Anmeld

18. januar 2011

tingimor

jannebjerre skriver:

tror ikke du skal være bekymret - der bliver bare mindre og mindre plads at lave vandgymnastik på

tak for dit hurtig svar  dejligt i alle er så søde at svar er meget mere rolig nu

Anmeld

18. januar 2011

Betteisen

Hvis du en anden gang bliver i tvivl, så drik et stort glas isvand og se om det sætter lidt fut i hende

Anmeld

19. januar 2011

tingimor

Har lige fået en kæmpe bunke små spark og mulen rund i maven så er super glad igen over at mærke vores dejlig lille pige 

Tusind tak for alle jeres svar i går beroligt mig meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.