Arp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

DitteMarie

God aften de damer!

Nogen der vil dele deres bedste tip til bekæmpelse af den grimme arp- bette Felix har en del og synes ikke olie behandling har haft den store effekt.

Kh. Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

JacobsMoar

Vi vaskede ham med vores egen shampoo.. Den uden parfume fra Matas.. to-tre gange og det var væk

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

Felix havde meget arp - som i rigtig meget...
Jeg proppede siiiiiindsygt meget olie i håret, sådan så jeg selv sys det var for meget, proppede en hue på og lod den sidde en halv time, herefter kunne jeg kæmme det af med en tættekam

Anmeld

18. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Babyolie i håret natten over. Husk at putte shampo i TØRT hår og så skylles bagefter. Det virker 100%

Anmeld

18. januar 2011

oo

hvad sker der hvis man IKKE gør noget ved arpen? jeg ved ikke om Sol har det, men altså

Anmeld

18. januar 2011

Koen.

Tjuhl skriver:

hvad sker der hvis man IKKE gør noget ved arpen? jeg ved ikke om Sol har det, men altså

Da Lærke var omkring 1 måned begyndte hendes hår at forsvinde mere og mere og da vores SP kom ved 2 måneder var hun stort set skaldet og fik at vide det var pga af arpen for hårbunden kunne ikke ånde Og ganske rigtigt da jeg fik det fjerne begyndte små "dun" at komme igen

Anmeld

19. januar 2011

DitteMarie

Tak for alle svarene- vi må igang med olie og tættekam igen igen :-)

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Banditte skriver:

God aften de damer!

Nogen der vil dele deres bedste tip til bekæmpelse af den grimme arp- bette Felix har en del og synes ikke olie behandling har haft den store effekt.

Kh. Ditte

Kan varmt anbefale Sasha Shampoo... Det virkede perfekt her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.