Aaaarg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Millah

Ja som overskriften siger så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, jeg ved ikke om jeg skal smile og være glad eller om jeg bare skal brække mig over det

Som fortalt er vi igang med projekt baby på 13 måned og ja det går ikke lige som vi gerne vil have det

Nu er vi så kommet hjem efter en aften med træning hvor efter telefonen ringer, det er min gamle veninde fra KBH hun ville bare lige ringe og fortælle mig at hun lige har født verdens dejligste dreng for 6 timer siden, han er en dejlig dreng på 49 cm og 3476 g. ja jeg ønsker tillykke og høre til om det hele gik som det skulle, og så slog det mig med 'et hun er jo sammen med min x, min x der ikke ville have børn om nogen omstændigheder

Når ja man har jo et standpunkt til man tager et nyt...

Vi snakkede lidt frem og tilbage om det hele, det var jo længe siden vi have snakket sammen. Jeg fik da osse lige hele historien omkring hvordan de havde fundet sammen, jeg ved ikke om den gjorde mig mere gal i skralden eller om jeg bare skal grine af det

Den aften jeg gik fra ham havde de to åbenbart været sammen, og sådan havde det kørt i laaaaang tid, de kom ikke sammen eller noget, men da hun så gik hen og blev gravid fandt de sammen og har været sammen siden...

Har følsen af mord inden i lige nu, og det gør mig bare endnu emre sur a jeg ikke kan glæde mig på deres vegne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Bare mig..

Millah skriver:

Ja som overskriften siger så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, jeg ved ikke om jeg skal smile og være glad eller om jeg bare skal brække mig over det

Som fortalt er vi igang med projekt baby på 13 måned og ja det går ikke lige som vi gerne vil have det

Nu er vi så kommet hjem efter en aften med træning hvor efter telefonen ringer, det er min gamle veninde fra KBH hun ville bare lige ringe og fortælle mig at hun lige har født verdens dejligste dreng for 6 timer siden, han er en dejlig dreng på 49 cm og 3476 g. ja jeg ønsker tillykke og høre til om det hele gik som det skulle, og så slog det mig med 'et hun er jo sammen med min x, min x der ikke ville have børn om nogen omstændigheder

Vi snakkede lidt frem og tilbage om det hele, det var jo længe siden vi have snakket sammen. Jeg fik da osse lige hele historien omkring hvordan de havde fundet sammen, jeg ved ikke om den gjorde mig mere gal i skralden eller om jeg bare skal grine af det

Den aften jeg gik fra ham havde de to åbenbart været sammen, og sådan havde det kørt i laaaaang tid, de kom ikke sammen eller noget, men da hun så gik hen og blev gravid fandt de sammen og har været sammen siden...

Har følsen af mord inden i lige nu, og det gør mig bare endnu emre sur a jeg ikke kan glæde mig på deres vegne

Puha, ja, det er da også en rimelig pænt træls situation du lige nu står i så..

Ville bare lige give en krammer med på vejen..

Håber du snart kan gribe knoglen og ringe til hende, og fortælle du er gravid så

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

Millah skriver:

Tjaaa..herregud.
Mennsker er jo kun små sjæle.
Og hvis nu du ikke havde sluppet ham x'en så havde du ikke fundet den dejlige mand/kæreste du har i dag.
Så jeg syntes nu, at du bare skal glæde dig på deres vegne og nyde dit eget liv.
Det er jo slet ikke sikkert de har det så nemt endda...men selvom de har, så er der sikkert glæder i dit liv, der overstiger meget andet.
Vel er det træls, når det går andre bedre end en selv, men..alligevel....glæd dig med hende, så får du også ro i hjertet på sigt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. januar 2011

Millah

M.Nielsen - Ja håber jeg osse a jeg snart kan, takker for knuset og de kryssede fingere

SussieThyssen - Ja du har jo på bunden ret det er bar ikke så nemt og se. Nu har jeg osse lige fået tid til og venne mig til tanken, ja self er jeg glæad på deres vejne

Ja min mand vil jeg nu ikke bytte væk for noget i verden

Anmeld

19. januar 2011

Lone Jakobsen

selvfølgelig står du med en dum følelse indeni. men giv det tid. den slags følelser forsvinder heldigvis hurtigt, og så kan du glæde dig sammen med hende.

jeg for at du selv snart står med en posetiv test i hånden

Anmeld

19. januar 2011

Millah

nutche - Ja det er en rigtig dum følse inden i, men som du selv siger så går den væk igen, mend erfor er den bare stadig træls og få

Takker håbr vi osse snart selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.