er der forskel på første graviditet og anden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

dollygirl

Jeg vil gerne hører om deer er forskel på hvordan ens krop udvikler sig efter første graviditet og anden ..

Min graviditet var rigtig god , jeg fik hverken vand i kroppen eller tog overdrevet på, jeg havde bare en lille rund mave .. men hvis jeg bliver gravid anden gang kan jeg så få vand i kroppen og blive meget større end sidst ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

SiLiMiMa

lillepuller skriver:

Jeg vil gerne hører om deer er forskel på hvordan ens krop udvikler sig efter første graviditet og anden ..

Min graviditet var rigtig god , jeg fik hverken vand i kroppen eller tog overdrevet på, jeg havde bare en lille rund mave .. men hvis jeg bliver gravid anden gang kan jeg så få vand i kroppen og blive meget større end sidst ?

mine 2 første graviditeter var ret ens   jeg tog næsten det samme på, så ens ud, havde det på samme måde osv....

heise

Anmeld

18. januar 2011

Muffinmus

Mine var SLET ikke ens.

Den første var elendig, havde meget vand i kroppen, tog meget på og var FED og træt hele tiden-hele kroppen gjorde ondt pga trykket og fingrene sov hele tiden osv. Også elendig fødsel der endte i AKS

Anden gang gik det hele meget bedre, dog fik jeg så meget kvalme, det fik jeg ikke første gang. Men ingen vand, tog ikke helt så meget på og havde en god fødsel

Anmeld

18. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Mine 2 graviditeter var stort set ens (fik en dreng og en pige)

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

lillepuller skriver:

Mine to graviditeter er rimelig ens.... Men jeg er meget mere træt i den her, tror det er fordi det barn jeg har i maven nu er meget mere livlig end hende der lå derinde sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.