Baby som vibrator ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

thilde-tusindfryd

Jeg har tidligere lagt et indlæg om babyspark. Hvordan det føles osv. Fordi jeg endnu ikke har kunnet mærke min bebs. Er 19+6, så det burde snart være tid, men det kan være svært at identificere, når man ikke ved, hvordan det føles.

Nogle siger, det føles som lydløse bobler. Andre nævner det som en kilden.

Der har været rigtig gang i maveområdet hos mig idag. Dels er der luftbobler med lyd og brummen og hvad ved jeg, som nok mest skyldes, at jeg har en del luft i systemet normalt. Men der er også en ny, mærkelig følelse, som jeg ikke har prøvet før. Det føles nærmest som en vibrator - lidt som en mobiltlf, man har stillet på lydløs med vibrator og sådan vibrerer, når den ringer. Det kommer sådan lidt i perioder og så flere gange, altså rytmisk, næsten som en snorken. Og det mærkes helt nede ved kønsbenet, altså venusbjerget, men indvendig. En meget underlig følelse.

Kan det være babyen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Rockertand

thilde-tusindfryd skriver:

Jeg har tidligere lagt et indlæg om babyspark. Hvordan det føles osv. Fordi jeg endnu ikke har kunnet mærke min bebs. Er 19+6, så det burde snart være tid, men det kan være svært at identificere, når man ikke ved, hvordan det føles.

Der har været rigtig gang i maveområdet hos mig idag. Dels er der luftbobler med lyd og brummen og hvad ved jeg, som nok mest skyldes, at jeg har en del luft i systemet normalt. Men der er også en ny, mærkelig følelse, som jeg ikke har prøvet før. Det føles nærmest som en vibrator - lidt som en mobiltlf, man har stillet på lydløs med vibrator og sådan vibrerer, når den ringer. Det kommer sådan lidt i perioder og så flere gange, altså rytmisk, næsten som en snorken. Og det mærkes helt nede ved kønsbenet, altså venusbjerget, men indvendig. En meget underlig følelse.

Kan det være babyen ?

Hm, det har jeg godt nok aldrig oplevet - kan det ikke være en nerve, der er i klemme pga. øget væskeophobning - det kan nemlig give mange "sjove" symptomer, og vi har vist alle prøvet ufrivillige trækninger i en nerve et eller andet sted, så det er nok bedste bud.

Anmeld

18. januar 2011

Mother-love

thilde-tusindfryd skriver:

Kan det være babyen ?

jeg er i dag 19+5(første gangsgravid) og har mærket bebs siden 16+5.. jeg mærkede først spark før jeg mærkede de der bobler.. boblerne på mig var en kildren følelse. men spark er du ikke i tvivl om når du mærker dem. det føles som små puf inde fra maven af..

tror ikke det du har mærket er spark.. jeg var ikke tvivl om at det var spark jeg mærkede selvom jeg ikke rigtig havde hørt om hvordan de føles..

men tålmodighed.hehe du mærker det når du mindst venter det ;D 

Anmeld

18. januar 2011

thilde-tusindfryd

Nej det er ikke spark. Det er jeg klar over. Dem mærker man normalt først senere. Men de første mærkbare bevægelser fra barnet, er der nogle der siger føles som kilden eller bobler. Men at det iø er meget forskelligt, hvordan det opleves.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.