Sådan noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Gittemor09

DatterMalou skriver:

Tusind tak. Jeg er også meget lettet..

det kan jeg godt forstå...

står selv og leder efter en trip trap stol... (dog ikke noget der haster) men det er til min bonusdatter på 5.. så vil jo ikke købe en helt ny...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Gittemor09 skriver:

det kan jeg godt forstå...

står selv og leder efter en trip trap stol... (dog ikke noget der haster) men det er til min bonusdatter på 5.. så vil jo ikke købe en helt ny...!!

Ej en ny kan vist ikke rigtig betale sig, medmindre det er til en baby. De bliver bare revet væk når de endelig bliver sat til salg.

Anmeld

19. januar 2011

Gittemor09

DatterMalou skriver:

Ej en ny kan vist ikke rigtig betale sig, medmindre det er til en baby. De bliver bare revet væk når de endelig bliver sat til salg.

har en til min datter nemlig... og nu vil den store også have en... "uden bøjle, for ellers kan jeg jo ikke være der" sagde hun.

men ja, de bliver nemlig revet væk... men en eller anden dag skal jeg nok have heldet med mig

Anmeld

19. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Gittemor09 skriver:

har en til min datter nemlig... og nu vil den store også have en... "uden bøjle, for ellers kan jeg jo ikke være der" sagde hun.

men ja, de bliver nemlig revet væk... men en eller anden dag skal jeg nok have heldet med mig

Det håber je da..

Anmeld

19. januar 2011

morNov2010

DatterMalou skriver:

Det håber je da..

Hejsa

Det ser ud til at du har fået købt en seng, er det rigtigt? For så gider jeg ikke begynde at finde ud af hvad det koster at sende vuggen.

Kh Mette

Anmeld

19. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

morNov2010 skriver:

Hejsa

Det ser ud til at du har fået købt en seng, er det rigtigt? For så gider jeg ikke begynde at finde ud af hvad det koster at sende vuggen.

Kh Mette

Ja det er rigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.