billeder af gravide maver uge 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.323 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

thilde-tusindfryd

Jeg ku godt tænke mig, at få et indtryk af, hvor stor en graviditetsmave egentlig er i uge 20. Jeg er klar over, at der sikkert er variationer, men det vil vise sig hvor meget.

Så smid et foto ind af jeres gravide maver og lad mig se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

otlitrom

Du kan kigge under kategorien billeder, derunder er en katogori der hedder mavebilleder. Der er sikkert en del der hat lagt ud for uge 20..

Følg evt. dette link:

https://www.baby.dk/debat/243pi1/uge-20/emner.aspx

Anmeld

18. januar 2011

thilde-tusindfryd

kitty skriver:

Du kan kigge under kategorien billeder, derunder er en katogori der hedder mavebilleder. Der er sikkert en del der hat lagt ud for uge 20..

Følg evt. dette link:

https://www.baby.dk/debat/243pi1/uge-20/emner.aspx

Hej Kitty, tak for det. Så behøver folk jo ikke lægge billeder ind her, kan jeg godt se. Spændende at se, hvor stor forskel der er på maverne. Forunderligt !

Anmeld

18. januar 2011

otlitrom

thilde-tusindfryd skriver:

Hej Kitty, tak for det. Så behøver folk jo ikke lægge billeder ind her, kan jeg godt se. Spændende at se, hvor stor forskel der er på maverne. Forunderligt !

Ja, der er kæmpe forskel på maver. Jeg er i 19. uge, og folk spørger om jeg skal føde her i januar Så ja... Stort forskel.

Glad for jeg ku hjælpe!

Anmeld

18. januar 2011

MIWULA

Her er min mave da jeg var i uge 19+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. januar 2011

thilde-tusindfryd

Ja, det billede så jeg godt

Det er lidt svært for mig at sammenligne, fordi jeg er noget tykkere end du er. Min mave er derfor delvis kamoufleret af fedt. Hvis jeg havde været slank, som du er, så havde min  mave nok også stukket så meget frem, som din gør, vil jeg tro.

Anmeld

18. januar 2011

thilde-tusindfryd

Forstået på den måde, at jeg tror vores mavemål, målt med et cm-mål, vil være det samme. Men da jeg jo også er lidt større andre steder, fx på hofterne, så stritter den ikke så tydeligt frem, som din gør.

Anmeld

18. januar 2011

Bare mig..

Her får du lige et billed af min mave, det er godt nok fra uge 22. men jeg var også rigtig stor faktisk.. Det er nok lidt nemmere at få et ordentligt indtryk af de forskellige maver når man ikke skal trykke sig ind og ud..

Anmeld

18. januar 2011

Kløver

Her er jeg 20+0

Anmeld

18. januar 2011

betiinsen

her er min mave i uge 20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.