hvor længe er barnet træt efter sygdom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.944 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

MetteMTH

hej

min datter har lige været syg, men syntes bare hun er konstant træt, hun vågner, men er stadig træt.. hvor længe bliver det ved?

mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Mette88 skriver:

hej

min datter har lige været syg, men syntes bare hun er konstant træt, hun vågner, men er stadig træt.. hvor længe bliver det ved?

mvh. Mette

alt efter hvilken virus eller bakterie kan der gå fra få dage til uger...

Nogle kommer sig hurtigere end andre..

Da frederiv havde e collie bakterie i maven, fik vi at vide at der sagtens kunne gå op til 8-10 uger. 

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

Mette88 skriver:

hej

mvh. Mette

De fleste skulle gerne være ovre det i løbet af en 8 til 14 dage.
Hvis det altså er en almindelig virus, og dit barn normalt ellers er sundt og raskt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. januar 2011

MetteMTH

SussieThyssen skriver:

De fleste skulle gerne være ovre det i løbet af en 8 til 14 dage.
Hvis det altså er en almindelig virus, og dit barn normalt ellers er sundt og raskt.

Kærligst
Sussie

Hun er sund og rask.. Når hun har sovet og vågner, er hun stadig træt.. Jeg plejer at ligge hende på mine ben og så med dynen rundt om hende og så sidde og vippe med benene, så falder hun i søvn.. det har jeg gjort næsten hele dagen, hun sover ikke længe af gangen, men hun sover så igennem om natten. Hun er hoster stadig meget

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Mette88 skriver:

Hun er sund og rask.. Når hun har sovet og vågner, er hun stadig træt.. Jeg plejer at ligge hende på mine ben og så med dynen rundt om hende og så sidde og vippe med benene, så falder hun i søvn.. det har jeg gjort næsten hele dagen, hun sover ikke længe af gangen, men hun sover så igennem om natten. Hun er hoster stadig meget

Og du har fået hende tjekket for lungebetændelse???

Anmeld

20. januar 2011

MetteMTH

SussieThyssen skriver:

Og du har fået hende tjekket for lungebetændelse???

nej, men jeg har været hos lægen.. han sagde hun så fin ud.. han tjekkede kun hendes ører.. hun har ikke feber eller noget.. hun hoster ikke hele tiden, kun en gang imellem..

Anmeld

20. januar 2011

MetteMTH

Mette88 skriver:

nej, men jeg har været hos lægen.. han sagde hun så fin ud.. han tjekkede kun hendes ører.. hun har ikke feber eller noget.. hun hoster ikke hele tiden, kun en gang imellem..

mener du ikke halsbetændelse?

Anmeld

20. januar 2011

SussieThyssen

Mette88 skriver:

Så tag du den bare med ro lidt endnu.
De virus'er der er fremme er ondsindede og både børn og voksne er længe om at komme sig, så selvfølgelig er det også hårdt for en lille trold som hende.
Giv hende noget kamillete...det er naturens eget middel mod alskens dårligdomme og stimulerer emunforsvaret.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. januar 2011

MetteMTH

SussieThyssen skriver:

Så tag du den bare med ro lidt endnu.
De virus'er der er fremme er ondsindede og både børn og voksne er længe om at komme sig, så selvfølgelig er det også hårdt for en lille trold som hende.
Giv hende noget kamillete...det er naturens eget middel mod alskens dårligdomme og stimulerer emunforsvaret.

Kærligst
Sussie

okay det vil jeg gøre.. har så også givet hende lidt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.