rengøring af lammeskind til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

signe.

Ja som overskriften lyder, hvordan gjorde I(Jer der har det) det rent da I fik det hjem fra butikken inden baby skulle ligge på det??

kram signe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

signe.

øhhhh lammeSKIND, selvfølgelig

Anmeld

18. januar 2011

Bondepigen

Er jeg ikke sikker på du kan, og jeg ville aldrig bruge sådan et skind, da det lige er til at give baby allergi med...

Anmeld

18. januar 2011

<3

Vasker det på 30gr uld program

Anmeld

18. januar 2011

signe.

Kirle skriver:

Vasker det på 30gr uld program

okay , tusind tak

Anmeld

18. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Det kommer altså lidt an på hvilket type det er. Nogle skind kan slet ikke tåle at blive vasket. Så jeg ville spørge der hvor du har købt det...og lad endelig ikke baby sove på det ofte. Det er en støvmagnet som bare pokker.

Anmeld

18. januar 2011

signe.

Rikke&Liam skriver:

Det kommer altså lidt an på hvilket type det er. Nogle skind kan slet ikke tåle at blive vasket. Så jeg ville spørge der hvor du har købt det...og lad endelig ikke baby sove på det ofte. Det er en støvmagnet som bare pokker.

det er mest til gåturene med barnevognen.. Hasse sover aldrig ude nemlig(Lang historie med en alt for for tidlig fødsel)

Altså der står deri det med 30 grader.. det er købt i ikea..

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

Du skal huske at strække det godt når du har vasket det, ellers klumper det helt sammen
Taler af erfaring

Anmeld

18. januar 2011

signe.

jannebjerre skriver:

Du skal huske at strække det godt når du har vasket det, ellers klumper det helt sammen
Taler af erfaring

okay, hvordan tørrer jeg det bedst muligt? tænker om det bliver "surt" AF BARE AT BLIVE HÆNGT PÅ TØRRESTATIVET. ups, caps lock

Anmeld

18. januar 2011

jannebjerre

Mor-til-Hasse skriver:

okay, hvordan tørrer jeg det bedst muligt? tænker om det bliver "surt" AF BARE AT BLIVE HÆNGT PÅ TØRRESTATIVET. ups, caps lock

På radiator og så skal det børstes bagefter - for hårene klumper sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.