Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder, hvordan gjorde I(Jer der har det) det rent da I fik det hjem fra butikken inden baby skulle ligge på det??
kram signe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
øhhhh lammeSKIND, selvfølgelig
Kirle skriver: Vasker det på 30gr uld program
Vasker det på 30gr uld program
okay , tusind tak
Det kommer altså lidt an på hvilket type det er. Nogle skind kan slet ikke tåle at blive vasket. Så jeg ville spørge der hvor du har købt det...og lad endelig ikke baby sove på det ofte. Det er en støvmagnet som bare pokker.
Rikke&Liam skriver: Det kommer altså lidt an på hvilket type det er. Nogle skind kan slet ikke tåle at blive vasket. Så jeg ville spørge der hvor du har købt det...og lad endelig ikke baby sove på det ofte. Det er en støvmagnet som bare pokker.
det er mest til gåturene med barnevognen.. Hasse sover aldrig ude nemlig(Lang historie med en alt for for tidlig fødsel)
Altså der står deri det med 30 grader.. det er købt i ikea..
jannebjerre skriver: Du skal huske at strække det godt når du har vasket det, ellers klumper det helt sammenTaler af erfaring
Du skal huske at strække det godt når du har vasket det, ellers klumper det helt sammenTaler af erfaring
okay, hvordan tørrer jeg det bedst muligt? tænker om det bliver "surt" AF BARE AT BLIVE HÆNGT PÅ TØRRESTATIVET. ups, caps lock
Mor-til-Hasse skriver: okay, hvordan tørrer jeg det bedst muligt? tænker om det bliver "surt" AF BARE AT BLIVE HÆNGT PÅ TØRRESTATIVET. ups, caps lock
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128