Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en nærmest ny tvillingeammepude, som jeg desværre aldrig fik rigtig brug for da mine drenge ikke ville spise af bryst. Men den er super god og uundværlig hvis man vil amme sine tvillinger på en gang. Jeg købte den på http://www.e-twins.dk/info.htm for 800kr.
Jeg vil gerne sælge den for 600kr. eller kom med et bud mvh. mulle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bondepigen skriver: Jeg venter godt nok ikke tvillinger, men vil da godt lave lidt reklame for dig, for jeg har set den i brug hos et familiemedlem. Genial og u-undværlig, hvis man skal amme tvillinger. Jeg ville i hvert købe en, hvis jeg ventede tvillinger..
Jeg venter godt nok ikke tvillinger, men vil da godt lave lidt reklame for dig, for jeg har set den i brug hos et familiemedlem. Genial og u-undværlig, hvis man skal amme tvillinger. Jeg ville i hvert købe en, hvis jeg ventede tvillinger..
Mange tak for reklamen da Ja jeg syntes også den var rigtig god de få gange jeg fik den brugt.
mullesmith2 skriver: Mange tak for reklamen da Ja jeg syntes også den var rigtig god de få gange jeg fik den brugt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128