Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej piger. Sorry men jeg fatter røv, jeg stod i går med de to streger. Jeg tuder hvergang jeg bare er alene, for jeg kan slet ikke forstå det her. Den første milepæl er nået, nu er den næste en tidlig scanning d. 7 Hvis nogle ved hvem jeg er så shhhhhh
Hej piger. Sorry men jeg fatter røv, jeg stod i går med de to streger. Jeg tuder hvergang jeg bare er alene, for jeg kan slet ikke forstå det her. Den første milepæl er nået, nu er den næste en tidlig scanning d. 7 Hvis nogle ved hvem jeg er så shhhhhh
Kæmpe stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej tillykke med det.. det er da skønt
Anonym skriver: Hej piger. Sorry men jeg fatter røv, jeg stod i går med de to streger. Jeg r hvergang jeg bare er alene, for jeg kan slet ikke forstå det her. Den første milepæl er nået, nu er den næste en tidlig scanning d. 7 Hvis nogle ved hvem jeg er så shhhhhh
Hej piger. Sorry men jeg fatter røv, jeg stod i går med de to streger. Jeg r hvergang jeg bare er alene, for jeg kan slet ikke forstå det her. Den første milepæl er nået, nu er den næste en tidlig scanning d. 7 Hvis nogle ved hvem jeg er så shhhhhh
Kæmpe tillykke herfra
TILLYKKE
Tillykke...
Tillykke
tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128