Simon 8 måneder + lidt update hos os.. max billedespam :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

M.O.A.R.

Vil allerede nu undskylde for billedespam

Så blev min dejlige prins 8 mdr (den 8/1 ) og hooold da op der er sket meget på lidt over en måned! 
Hans balance er blevet meget bedre og kan sidde selv i længere tid og accepterer at han kan sidde for sig selv og lege (og vil faktisk helst sidde selv, også i sofaen )
Han har fået 3 tænder mere, så nu vi oppe på 4 og nummer 5 er på vej!!!!!!
Han får mere og mere fast føde og ELSKER rigtig mad. Hvis vi tilbyder ham risgrød eller majsgrød vil han ikke have det

Hans personlighed udvikler sig hastigt, og han er en bestemt lille herre, men mor og far har nok også været slemme til at give ham hans vilje til tider.

Han skal snart starte i DP (1/3) og det glæder jeg mig godt nok ikke til, jeg ELSKER at gå herhjemme med ham, så det bliver nok hårdere for mig end det gør for ham..
Vi har snakket med pladsanvisningen i dag, fået alt på i orden med han DP-plads og vi får brev en af dagene med mere info og bliver kontaktet af en tilsynspædagog mener jeg de sagde, så vi kunne komme ud og møde DP og så (vigtigst af alt) at Simon også får lov til at møde hende.

Vi får taget billeder af Simon hver måned, til måned for måned mappe, og det er den bedste investering vi nogen sinde har begivet os ud i. Har lige i dag modtaget billeder fra denne måned (vi var derovre i torsdags) og hold da op der er sket meget på de 8 mdr.
+ nu bliver han måske en del af udstillingen i fotoshoppen og i vores fotografs nye atalije (staves??)

Han er alt i alt en glad dreng, og vi er spændte på at høre hvad vores søde SP har at sige til ham når hun kommer her den 25

Her kommer EN MASSE billeder.. (igen undskydl )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

SHERO

Ihh hvor er han lækker... :-) Ham kan du godt være stolt af.. :-D Vild med hans tykke lårbasser..

Anmeld

18. januar 2011

M.O.A.R.

Tullen85 skriver:

Ihh hvor er han lækker... :-) Ham kan du godt være stolt af.. :-D Vild med hans tykke lårbasser..

Tak skal du have

Du kan også tro vi er stole af ham, og jeg er også helt viiiiiild med hans lårbasser

Anmeld

18. januar 2011

Kruse90

årrrh han er søød
Og hvor er han dog bare blevet stor

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Hvor er han sød... 

Anmeld

18. januar 2011

M.O.A.R.

Kruse90 skriver:

årrrh han er søød
Og hvor er han dog bare blevet stor

Tak skal du have søde

Ja han er så! Har lige siddet og kigget billeder fra han blev født, hold da op altså, hvor der er sket meget!!

Anmeld

18. januar 2011

M.O.A.R.

MoarJ skriver:

Hvor er han sød... 

Tak skal du have

Anmeld

18. januar 2011

Sillebob

Hvor er han soed - og GLAD

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

Sillebob skriver:

Hvor er han soed - og GLAD

Tak skal du have - ja han er rigtig glad, HELE TIDEN når der er et kamera

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.