Vil allerede nu undskylde for billedespam 
Så blev min dejlige prins 8 mdr (den 8/1
) og hooold da op der er sket meget på lidt over en måned!
Hans balance er blevet meget bedre og kan sidde selv i længere tid og accepterer at han kan sidde for sig selv og lege (og vil faktisk helst sidde selv, også i sofaen
)
Han har fået 3 tænder mere, så nu vi oppe på 4 og nummer 5 er på vej!!!!!! 
Han får mere og mere fast føde og ELSKER rigtig mad. Hvis vi tilbyder ham risgrød eller majsgrød vil han ikke have det 
Hans personlighed udvikler sig hastigt, og han er en bestemt lille herre, men mor og far har nok også været slemme til at give ham hans vilje til tider.

Han skal snart starte i DP (1/3) og det glæder jeg mig godt nok ikke til, jeg ELSKER at gå herhjemme med ham, så det bliver nok hårdere for mig end det gør for ham..
Vi har snakket med pladsanvisningen i dag, fået alt på i orden med han DP-plads og vi får brev en af dagene med mere info og bliver kontaktet af en tilsynspædagog mener jeg de sagde, så vi kunne komme ud og møde DP og så (vigtigst af alt) at Simon også får lov til at møde hende.
Vi får taget billeder af Simon hver måned, til måned for måned mappe, og det er den bedste investering vi nogen sinde har begivet os ud i. Har lige i dag modtaget billeder fra denne måned (vi var derovre i torsdags) og hold da op der er sket meget på de 8 mdr.
+ nu bliver han måske en del af udstillingen i fotoshoppen og i vores fotografs nye atalije (staves??)
Han er alt i alt en glad dreng, og vi er spændte på at høre hvad vores søde SP har at sige til ham når hun kommer her den 25 
Her kommer EN MASSE billeder..
(igen undskydl
)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld