Ved i hvad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

TbCp

Liva er glad!

Ja vi har fået vores glade Liva igen!

Igår da vi hentede i børnehaven sagde pædagogen fra Livas stue, at hun bare havde været SÅ glad hele dagen. Havde leget og grint og pjattet.

Og her til morgen spiste hun 3...3!!! portioner morgenmad + en lille youghurt (hun har stort set ingen morgenmad spist siden december) og da hun bagefter skulle have tøj på sagde hun "ja for jeg skal i BØRNEHAVE" og hun var så glad da vi kørte derned, så håber at hun igen har haft en god dag.

Jeg er virkelig lettet, for det helvede i december kunne jeg bare slet ikke klare.

Vi har i går og i dag afleveret hende tidligt, dvs. jeg har afleveret inden dagplejebørnene kom, fordi vi har snakket om at det måske er for svært for hende at hun er her når de kommer og når at lege med dem og så skal afsted mens mor er hjemme med de 4 unger.
Så nu kommer hun altså ret tidligt afsted, men det fungerer (selvom jeg godt kunne bruge en times søvn mere )

Så lige et glad indlæg fra mig.... hvor jeg bare håber at det bliver sådan her fremover!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

JustAnotherName

Iiihh, hvor er det bare dejligt at høre. Skønt!

Anmeld

18. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Liva er glad!

Ja vi har fået vores glade Liva igen!

Igår da vi hentede i børnehaven sagde pædagogen fra Livas stue, at hun bare havde været SÅ glad hele dagen. Havde leget og grint og pjattet.

Og her til morgen spiste hun 3...3!!! portioner morgenmad + en lille youghurt (hun har stort set ingen morgenmad spist siden december) og da hun bagefter skulle have tøj på sagde hun "ja for jeg skal i BØRNEHAVE" og hun var så glad da vi kørte derned, så håber at hun igen har haft en god dag.

Jeg er virkelig lettet, for det helvede i december kunne jeg bare slet ikke klare.

Vi har i går og i dag afleveret hende tidligt, dvs. jeg har afleveret inden dagplejebørnene kom, fordi vi har snakket om at det måske er for svært for hende at hun er her når de kommer og når at lege med dem og så skal afsted mens mor er hjemme med de 4 unger.
Så nu kommer hun altså ret tidligt afsted, men det fungerer (selvom jeg godt kunne bruge en times søvn mere )

Så lige et glad indlæg fra mig.... hvor jeg bare håber at det bliver sådan her fremover!

fantastisk!! dejlig at læse....

Anmeld

18. januar 2011

Ida.

Eeeeej hvor SKØNT Tina - det er jeg virkelig virkelig virkelig GLAD for at læse...dejligt for jer alle!!!

Anmeld

18. januar 2011

otlitrom

Det er virkelig dejlig læsning! Jeg håber det gode humør fortsætter. Glade børn er nu engang bedst

Anmeld

18. januar 2011

Bondepigen

Skønt, der er ikke noget bedre end at vide ens barn er godt tilpas i børnehaven eller DP for den sags skyld.

Anmeld

18. januar 2011

TbCp

Jeg var virkelig bare så nervøs for at vi skulle hen og finde en anden børnehave og alt muligt, så det er jo helt fantastisk at det bare er vendt nu!

Anmeld

18. januar 2011

msax

Hvor er det DEJLIGT at glade Liva er tilbage hos jer...

Det er ikke til at vide hvor hun har gemt sig henne den sidste måneds tid, men SKØNT at hun er tilbage.

Anmeld

18. januar 2011

TbCp

Hvor er det DEJLIGT at glade Liva er tilbage hos jer...

Det er ikke til at vide hvor hun har gemt sig henne den sidste måneds tid, men SKØNT at hun er tilbage.

Jeg tror vi skal til at være mere OBS på hvis der sker store ændringer, både herhjemme og i børnehaven, så vi måske kan komme det i forekøbet hvis hun igen skulle blive lille triste Liva.

Anmeld

18. januar 2011

msax

TbCp skriver:

Jeg tror vi skal til at være mere OBS på hvis der sker store ændringer, både herhjemme og i børnehaven, så vi måske kan komme det i forekøbet hvis hun igen skulle blive lille triste Liva.

Det kan godt være - specielt nu hvor I ved hvordan hun kan reagerer.

Men jeg håber da at I kan få lov at beholde glade Liva og det kun er positive ændringer der komme til at ske hjemme hos jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.