hejsa.
Jeg var ude for noget af det særeste i weekenden.. og skal lige vende den med jer og se om det egentlig er lovligt..
Jeg bor i lejelejlighed i Vanløse. Vores affaldscontainere står bagved lejlighederne, på en form for brandvej.. Dvs. folk bruger jo også den vej, og går dagligt forbi den..
da jeg ser ud af badeværelsesvinduet, ser jeg 2 unge mænd, som roder i containerne. De så ikke ud til at være hjemløse. Men først alle de "små" containere, så den store, og så skulle de lige tjekke elektronikket ud som stod der.... og det lignede som om at de ærgede sig over at de ikke kunne komme ind i skabet med farlige ting.
efter de har rodet ved vores, gør de samme trick ovre ved blokken ved siden af - som er andelsboliger, og derfor har deres eget...
da de har gjort "dagens gode gerning" så tog de lige så stille videre - med deres cykeltrailere (i ved, dem til børn).. de havde ingen børn med...
Jeg vil bare høre om det overhovedet er lovligt?
også selvom det ikke er aflåst..
jeg kan (i mit lille paranoia hoved) tænke at hvis de roder skraldet godt igennem, og finder personfølsomme oplysninger, at de nemt kan forfalske disse.. Det er set før...
Anmeld