mit stakkels bette pus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

H+S Skjolgborg.

jcmoller skriver:

åhhhhh hader sygdom.....

manden lagde sig søndag aften kl. 23 og sov til imorges kl. 6.30 han var kun oppe 10min igår aftes for at få vand, men nu tog han afsted her til morgen... Oliver var hjemme igår pga. feber og astma (har været syg siden i torsdags) han kom afsted her til morgen stadig hostende men ellers i hopla... men nu har Troia og jeg lagt oz, jeg er forkølet.... MEN troia har 40 i feber og kaster helt vildt meget slim op håber vi snart er ovenpå allesammen, især min lille pige....håber bare ikke feberen tager til...

ville egentlig ikke noget med indlægget bare lette hjertet...

Jeg har også lige været tur igellem emd sygebørn 4 af dem + Tobias min den lille på et år blev indlag den 9 om aften/natten pga 40,9 i feber var ikke rart....

pyha håber snart  blever raske..

Knuss herfra Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Pige2009

jcmoller skriver:

er du okay -hvis man kan sige sådan- efter din sa? har tænkt meget pådig, men har ikke ville spørge... ved selv hvor hårdt det er

Ja, jeg er ok. Set i lyset af situationens alvor, var det nok det bedste, der kunne ske Mange tak for din omtanke - det var virkelig sødt af dig

Anmeld

19. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Baagøe skriver:

Ja, jeg er ok. Set i lyset af situationens alvor, var det nok det bedste, der kunne ske Mange tak for din omtanke - det var virkelig sødt af dig

hvor er det godt du kan se sådan på det så får du endnu en sund og rask baby næste gang i stedet for... glæder mig i hvert fald til du skriver : JEG ER GRAVID:O)

Held og lykke søde

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

hvor er det godt du kan se sådan på det så får du endnu en sund og rask baby næste gang i stedet for... glæder mig i hvert fald til du skriver : JEG ER GRAVID:O)

Held og lykke søde

Tak. Jeg er simpelthen nødt til at se sådan på det. Mht. graviditeten kommer du nok til at vente forgæves, for jeg skal ikke have flere børn Hvor er du bare en sød og rar personlighed med dine beskeder

Anmeld

20. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Baagøe skriver:

Tak. Jeg er simpelthen nødt til at se sådan på det. Mht. graviditeten kommer du nok til at vente forgæves, for jeg skal ikke have flere børn Hvor er du bare en sød og rar personlighed med dine beskeder

jeg er også selv i den situation at vi ikke skal have flere børn pga. Troia.... ville ellers gerne-tør bare ikk!

Er du så afklaret med du ikke skal have flere børn?

tark synes jo bare du er sød når du skriver og så ser du vild rar ud på dit profil billed

Anmeld

20. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

jcmoller skriver:

Held og lykke søde

Ps hvor er din lille Laura da bare en charmetrold...hun kommer til at løbe med alle drengene når hun bliver stor

Anmeld

21. januar 2011

Pige2009

Oliver&Troia <3 skriver:

jeg er også selv i den situation at vi ikke skal have flere børn pga. Troia.... ville ellers gerne-tør bare ikk!

Er du så afklaret med du ikke skal have flere børn?

tark synes jo bare du er sød når du skriver og så ser du vild rar ud på dit profil billed

Tak i lige måde. Nu bliver jeg helt forlegen Jeg har jo selv taget beslutningen om ikke at ville have flere børn, så jeg er helt afklaret. Jeg kan godt forstå, du ikke vil have flere, men der er jo ikke to graviditeter, fødsler mm. der er ens

Anmeld

21. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Baagøe skriver:

Tak i lige måde. Nu bliver jeg helt forlegen Jeg har jo selv taget beslutningen om ikke at ville have flere børn, så jeg er helt afklaret. Jeg kan godt forstå, du ikke vil have flere, men der er jo ikke to graviditeter, fødsler mm. der er ens

Respekt for du kan "nøjes" med et barn...

nej det er der ikke men begge mine børn har de skulle "puste" liv i og Oliver blev taget taget ak og troia kom i uge 26 så nej tak hehe

Anmeld

21. januar 2011

Pige2009

Oliver&Troia <3 skriver:

Respekt for du kan "nøjes" med et barn...

nej det er der ikke men begge mine børn har de skulle "puste" liv i og Oliver blev taget taget ak og troia kom i uge 26 så nej tak hehe

To børn er da også dejligt De er i hvert fald skønne begge to.

Anmeld

21. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Baagøe skriver:

To børn er da også dejligt De er i hvert fald skønne begge to.

mange tak er oz utrolig stolt af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.