Hva sker der lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Anonym trådstarter

For at jeg vågner kl lidt i 10 og har syyyygt lyst til pizza??? :-0Plejer sgu da ik få sådan en lyst lige pludselig. Hmm men jeg har KUN lyst til ostemad på madpakken. Og kage. Mon jeg er helt underlig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Mira0911

Anonym skriver:

For at jeg vågner kl lidt i 10 og har syyyygt lyst til pizza??? :-0Plejer sgu da ik få sådan en lyst lige pludselig. Hmm men jeg har KUN lyst til ostemad på madpakken. Og kage. Mon jeg er helt underlig??

Haha... Er du gravid? 

Anmeld

18. januar 2011

Den lykkelige

Hvis du er gravid er det vel meget normalt..

Jeg måtte bare have franske hotdog på et tidspunkt  Og som om alt andet gav mig kvalme.. Og pludselig hadede jeg de ting jeg ellers godt kunne lide.. Men alle de der underlige ideer forsvandt for mig igen efter uge 20...

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Haha... Er du gravid? 

Man har lov at håbe

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

milopilo skriver:

Hvis du er gravid er det vel meget normalt..

Jeg måtte bare have franske hotdog på et tidspunkt  Og som om alt andet gav mig kvalme.. Og pludselig hadede jeg de ting jeg ellers godt kunne lide.. Men alle de der underlige ideer forsvandt for mig igen efter uge 20...

Sådan var det også da jeg ventede min søn

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Man har lov at håbe

Når du siger det sådan, bliver jeg nysgerrig..! Hvornår skal du teste hvis det er? 

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Når du siger det sådan, bliver jeg nysgerrig..! Hvornår skal du teste hvis det er? 

Forventer (ikke) mens på lørdag. Har et lille håb for jeg har for første gang i mit voksne liv ikke mærket min æl. Plejer at ha SÅ ondt. Snakkede med en som havde oplevet det samme og hun var så gravid

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Forventer (ikke) mens på lørdag. Har et lille håb for jeg har for første gang i mit voksne liv ikke mærket min æl. Plejer at ha SÅ ondt. Snakkede med en som havde oplevet det samme og hun var så gravid

Jeg krydser for at den er der  

Jeg plejer normalt at kan mærke ÆL - Fik rigtig slemme smerter at jeg kun lå på sofaen... Det var et helved synes jeg... 

Anmeld

18. januar 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg krydser for at den er der  

Jeg plejer normalt at kan mærke ÆL - Fik rigtig slemme smerter at jeg kun lå på sofaen... Det var et helved synes jeg... 

det plejer jeg også altid. syns det er underligt jeg slet ik har mærket denne gang så. men har on/off i næsten 2 uger nu haft små niv og stik i højre side af underlivet. plejer at ha meget ondt i venstre side ved æl

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

LOL..det var mine ungers far, der spottede at jeg var gravid med min søn.
Sad i vestsjællands centret og udbrød pludseligt:
"Manner..jeg skal bare have en softice og det skal være NU!!!"
og så for jeg hen og købte verdens største softice..og åd rub og stub.
Min x kiggede lidt på mig og sagde:
"Hør skat...tror du ikke du skulle få lavet en graviditetstest?"
Jeg kiggede lidt på den sidste stump af vaflen og kom sådan til at grine, for jeg spiser normalt ALDRIG softice..jeg HADER det!!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.