Endelig købt barnevogn:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Chewy

Vil bare lige sige, at de lige har ringet fra www.sara-babyudstyr.dk hvor jeg har købt den og spurgt om det var okay, at jeg fik et klapvognssæde med i prisen også 

Så er der andre derude der leder efter barnevogn, så er der mange gode tilbud på den hjemmeside lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Pigent

Chewy skriver:

Hej piger,

Så har jeg endelig taget en beslutning om barnevogn Synes det har været en jungle at finde ud af, hvilken barnevogn man skulle købe. Kunne jo godt se, at Emmaljunga bare var lækker, men omvendt havde jeg det også skidt med at skulle give så mange penge for den. Vi har jo både bryllup og barnedåb inden for den næste tid, som vi også skal have penge til. Og ja, så tænkte jeg at der da måtte være andre gode barnevogne derude. Jeg har kigget og kigget og nu er det så endt her. 

Det er blevet en Trille Dream Sand Nudi med chrom stel Har givet 4600 kr. for den inkl. lift og pusletaske. Det synes jeg dælme er en god pris Jeg fandt den på nettet på bud og med fri fragt, så det er bare super

Ih, er så glad for mit køb - glæder mig helt vildt til den kommer!

Tak fordi du læste med

Den ser rigtig fin ud 

Anmeld

18. januar 2011

Fru'Rugaard

Chewy skriver:

Tusind tak, er også selv vild med farven. Kan godt li' at den ikke er sort - må gerne være en lækker farve De har lige ringet fra det sted, jeg har købt den for at spørge, om det er ok, at de vedlægger et barnevognssæde med i prisen? Øh ja, selvfølgelig er det da det

Ihh, nu er det bare en ENDNU BEDRE handel, jeg har gjort

Ej hvor lækkert!
Hvad er et barnevognssæde?

Anmeld

18. januar 2011

Chewy

Fru'Rugaard skriver:

Ej hvor lækkert!
Hvad er et barnevognssæde?

Ej hov, det er da mig, der har skrevet forkert. Det er et klapvognssæde, jeg mener

Anmeld

18. januar 2011

Fru'Rugaard

Chewy skriver:

Ej hov, det er da mig, der har skrevet forkert. Det er et klapvognssæde, jeg mener

nåe - så bliver det en kombivogn? eller?

Anmeld

18. januar 2011

Chewy

Fru'Rugaard skriver:

nåe - så bliver det en kombivogn? eller?

Nej, man tager vidst bare barnevognsoverdelen af og sætter sædet på sommen med kalechen, så skulle den fungere som klapvogn. Piv smart

Anmeld

18. januar 2011

Fru'Rugaard

Chewy skriver:

Nej, man tager vidst bare barnevognsoverdelen af og sætter sædet på sommen med kalechen, så skulle den fungere som klapvogn. Piv smart

Ja, det må man da sige

Anmeld

18. januar 2011

Aves.

Chewy skriver:

Hej piger,

Så har jeg endelig taget en beslutning om barnevogn Synes det har været en jungle at finde ud af, hvilken barnevogn man skulle købe. Kunne jo godt se, at Emmaljunga bare var lækker, men omvendt havde jeg det også skidt med at skulle give så mange penge for den. Vi har jo både bryllup og barnedåb inden for den næste tid, som vi også skal have penge til. Og ja, så tænkte jeg at der da måtte være andre gode barnevogne derude. Jeg har kigget og kigget og nu er det så endt her. 

Det er blevet en Trille Dream Sand Nudi med chrom stel Har givet 4600 kr. for den inkl. lift og pusletaske. Det synes jeg dælme er en god pris Jeg fandt den på nettet på bud og med fri fragt, så det er bare super

Ih, er så glad for mit køb - glæder mig helt vildt til den kommer!

Tak fordi du læste med

Den er fin, men hvor ligner alle modeller da bare Emmaljunga efterhånden..

Anmeld

19. januar 2011

Chewy

Eva. skriver:

Den er fin, men hvor ligner alle modeller da bare Emmaljunga efterhånden..

Ja, det har du ret i. I og med jeg er vildt forelsket i Emmaljunga, men ikke vil betale de penge, den koster, så er jeg super tilfreds med at der er lidt Emmaljunga over den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.