Vis mig din altan barnevogn (+ altan)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Maja_4000

Heej allesammen 

Vi skal flytte til 1. marts og i den forbindelse får vi omkring 12 kvadratmeter lukket altan ;D Så nu skal vi ud og have fat i en barnevogn som kan stå dér fast (: Derfor vil jeg gerne se jeres 

Derudover skal vi jo også have fat i nogle møbler , så vi kan sidde og nyde foråret når det (forhåbentlig) snart kommer  Så hvis I har altan , vil jeg da meget gerne se den til inspiration 

- Maja & Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Maja_4000

Slet ingen ??

Hvis der er en som har en vogn til salg nær Roskilde , er jeg nok interesseret (; 

Anmeld

18. januar 2011

eElak

Altså en altanbarnevogn behøver ikke at være vildt fancy. 

Jeg har en altan på nok 6 kvm. Der står et cafesæt i den ene ende, og så står barnevognen i den anden.. 

Barnevognen er en meget brugt Brio, som jeg har fået af en bekendt af familien. Hun havde brugt den til 2 børn.. 

Når jeg er helt færdig med den ryger den ud - så lidt værd er den efterhånden.. ;-)

Anmeld

18. januar 2011

Maja_4000

KaLee skriver:

Altså en altanbarnevogn behøver ikke at være vildt fancy. 

Jeg har en altan på nok 6 kvm. Der står et cafesæt i den ene ende, og så står barnevognen i den anden.. 

Barnevognen er en meget brugt Brio, som jeg har fået af en bekendt af familien. Hun havde brugt den til 2 børn.. 

Når jeg er helt færdig med den ryger den ud - så lidt værd er den efterhånden.. ;-)

Hehe .. Okay så :b

Anmeld

18. januar 2011

eElak

Det her er det eneste billede jeg lige kan finde.. 

Det er fra slutningen af 2009... Så lagnet er med til at beskytte for sne... 

Anmeld

18. januar 2011

Maja_4000

KaLee skriver:

Det her er det eneste billede jeg lige kan finde.. 

Det er fra slutningen af 2009... Så lagnet er med til at beskytte for sne... 

Smaaart 

Anmeld

18. januar 2011

pussepige

Jeg har hverken altan eller altan barnevogn.. Men skal dog have fat i en vogn til brug i dagplejen når jeg kommer så langt,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.