herning føde afd(Til dem som har født der)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Fru Nielsen

Hejsa Piger

Jeg skal jo denne gang føde på Herning sygehus..... Pigerne i min mødregruppe blaffer op om hvor dårligt et sted det er, og at de kun har hørt dårligt om det osv osv....

Nu har jeg virkelig brug for at høre fra nogen herinde som har født eller fået kejsersnit deroppe som kan give mig nogen positive historie omkring herning føde afd....

Knus fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Stumpen

Jeg har født begge mine piger deroppe og mødt flere jordmødre og assistenter, da jeg ved begge fødsler blev sat i gang, så måtte på sygehuset flere gange for at få lagt piller op og jeg har KUN ros at give dem...

og har aldrig hørt nogen tale dårligt om dem...

Anmeld

18. januar 2011

jakobsen196

Hej...

Jeg har født på Herning sgh...2 gange..Og jeg har været superglad for det, de folk som jeg har været omgivet af, har været super dygtige og rigtige søde...

Anmeld

18. januar 2011

Faith

Kun herfra. Top professionelle hele vejen igennem! Følte mig i gode hænder under hele forløbet. Osse da jeg blev indlagt med veer i uge 26. De tog ingen chancer men sendte mig direkte til Skejby.

Synes ikke du har noget at være bekymret for.

Anmeld

18. januar 2011

Bondepigen

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Jeg skal jo denne gang føde på Herning sygehus..... Pigerne i min mødregruppe blaffer op om hvor dårligt et sted det er, og at de kun har hørt dårligt om det osv osv....

Nu har jeg virkelig brug for at høre fra nogen herinde som har født eller fået kejsersnit deroppe som kan give mig nogen positive historie omkring herning føde afd....

Knus fra Louise

Jeg fødte der første gang og vil osse føde der næste gang. Har kun godt at sige om det, og har kun hørt godt om det fra alle andre jeg kender der har født der. Jordemødrene er SÅ søde. Havde godt nok en dum kælling i den første tredjedel af fødslen, men hun var vikar fra Hjørring.

Anmeld

18. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg har absolut også kun ros til dem..
Fødte der i 08, og skal føde der igen til april - og jeg glæder mig..!
Vær du bare helt tryg ved at skulle føde der..

Anmeld

18. januar 2011

pussepige

Har født alle mine 4 dejlige unger der og kan kun sige at jeg har haft gode oplevelser med dem...

Dog synes jeg der mangler en ting efter de fik lavet ny føde gang, det er lattergas man får det så dejligt med sådan en gang

Anmeld

18. januar 2011

Mar.han

jeg fødte min store pige der og jeg havde en super opblevelse, super pesonale og opbakning. Godt nok er det lidt over 10 år siden, men jeg ville heller end gerne føde der igen, hvis det ikke var forde der er så langt der fra hvor vi bor nu. Så jeg giver  for deres faglighed og fantasktiske menskelige egenskaber.

Anmeld

18. januar 2011

Lone Jakobsen

jeg har også kun ros til dem super opmærksomt og meget betænksomt personale. sjældent har jeg følt mig så godt forstået og passet på.

Anmeld

18. januar 2011

Nalle

Hej søde

Altså jeg har født deroppe to gange, jeg ved ikke lige hvad der skulle være dårligt ved det.
Vi har ikke haft noget at brokke os over ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.