Nogen der har prøvet det samme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Zibi_84

Hej Alle. jeg er gravid i uge 18(hvilket nok ikke har noget medm mit ? at gøre). Jeg har nu oplevet nogle gange at vågne op med begyndende hovedpine bag venstre øje. I løbet af dagen bliver den værre og værre, og er meget koncentreret omkring venstre side af hovedet, og specialt venstre øje. I går blev det til sidst så slemt at jeg følte jeg skulle kaste op! Fik meget kvalme. Ringede til vagtlægen, og han sagde at jeg sagtens kunne tage Pamol smertestillende. 15 min efter lettede det helt vildt, og hovedpinen var stort set væk. Nu vågner jeg til morgen, og kan mærke at den stadig sidder der, dog ikke så kraftig. Har været til lægen, som mener det er spændings hovedpine? har i oplevet nogenlunde det samme?? Mvh. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

Gittemor09

Zibi_84 skriver:

Hej Alle. jeg er gravid i uge 18(hvilket nok ikke har noget medm mit ? at gøre). Jeg har nu oplevet nogle gange at vågne op med begyndende hovedpine bag venstre øje. I løbet af dagen bliver den værre og værre, og er meget koncentreret omkring venstre side af hovedet, og specialt venstre øje. I går blev det til sidst så slemt at jeg følte jeg skulle kaste op! Fik meget kvalme. Ringede til vagtlægen, og han sagde at jeg sagtens kunne tage Pamol smertestillende. 15 min efter lettede det helt vildt, og hovedpinen var stort set væk. Nu vågner jeg til morgen, og kan mærke at den stadig sidder der, dog ikke så kraftig. Har været til lægen, som mener det er spændings hovedpine? har i oplevet nogenlunde det samme?? Mvh. Zibi

jeg har også sådan en hovedpine.. og rimelig tit...

mit er spændingshovedpine....

da jeg var 19 fik jeg også sådan en hovedpine lige inde bag venstre øje.. der gik nogle timer, og tilsidst kunne jeg ikke se noget på øjet... jeg blev hasteindlagt på næstved sygehus og havde fået et mindre blodprop... det er min spændingshovedpine kommet af... det er ikke en sjov ting at leve med, men de kan give dig nogle øvelser så du kan få afspændet det.. eller også tag en tur til en massør...

Anmeld

18. januar 2011

oo

får du taget dine jernpiller??

Anmeld

18. januar 2011

Zibi_84

Ja jeg tager Jernpiller hver aften)

Gittemor09: Sikke en omgang som 19 årig! Fik du også kvalme af den kraftige smerte? Det lyder som en god gang spændingshovedpine, jeg kontakter en massør eller fys i dag. Tak for jeres hurtige svar)  

Anmeld

18. januar 2011

Gittemor09

Zibi_84 skriver:

Ja jeg tager Jernpiller hver aften)

Gittemor09: Sikke en omgang som 19 årig! Fik du også kvalme af den kraftige smerte? Det lyder som en god gang spændingshovedpine, jeg kontakter en massør eller fys i dag. Tak for jeres hurtige svar)  

ja, det var en voldsom omgang.. det slog mig fuldstændig ud, og resulterede i stress og depression.... kunne slet ikke få banket på plads at det kunne og skulle ske for en ellers frisk pige på 19 år... men det gjorde det desværre...

ja, gør det.. og velbekommen.. det er jo det vi er her for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.