Ahmen altså, og for filan da :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Tanja84

Efter en masse forskellige smagsprøver, har Emma nu forstået og finde kærligheden for mos og grød

Men hun har så også lært at at bruge sin mund på en ny måde, og ELSKER bare at lave puste lyde

Synes simpelthen det er SÅÅÅÅ kært, og hun gør det hele tiden. Men knap så kært, når hun skal gøre det HVER gang hun lige har fået en skefuld grød/mos indenbords. For så sidder mor her overfor, og har mindst lige så meget, hvis ikke mere mos og grød i hovedet end hun har

Kan på den ene måde ikke lade være med at grine af hende, fordi det simpelthen lyder så sødt og så sjovt, men det er nok ikke så smart at opmuntre hende til at puste maden ud igen

Åååhhh den kære oplæringsperiode med mos og grød længe leve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

afrobabies

Tanja84 skriver:

Efter en masse forskellige smagsprøver, har Emma nu forstået og finde kærligheden for mos og grød

Men hun har så også lært at at bruge sin mund på en ny måde, og ELSKER bare at lave puste lyde

Synes simpelthen det er SÅÅÅÅ kært, og hun gør det hele tiden. Men knap så kært, når hun skal gøre det HVER gang hun lige har fået en skefuld grød/mos indenbords. For så sidder mor her overfor, og har mindst lige så meget, hvis ikke mere mos og grød i hovedet end hun har

Kan på den ene måde ikke lade være med at grine af hende, fordi det simpelthen lyder så sødt og så sjovt, men det er nok ikke så smart at opmuntre hende til at puste maden ud igen

Det er så hyggeligt, grød ud til alle sider prøv at se om du kan fange hendes opmærksomhed på noget når du giver hende mad, noget som hænger ned fra loftet eller lampen

Anmeld

18. januar 2011

SussieThyssen

Tanja84 skriver:

Hehe Stooor pige

Kan huske da jeg første gang gav Charlotte gulerodsmos.
Hendes øjne blev så store som tekopper, vendte det engang i munden, og pustede det så lige ud i hovedet på mig med stor spreder.
Der sad jeg, smukt overbroderet..men det allerbedste (eller værste) var, at der selv på væggen bag mig (hvidt savsmuldstapet) var det nydeligste omrids af mig, trukket op i orange gulerodsmos
Der må godt grines..og jeg måtte se at få malet

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2011

Tanja84

victoria2008 skriver:

Det er så hyggeligt, grød ud til alle sider prøv at se om du kan fange hendes opmærksomhed på noget når du giver hende mad, noget som hænger ned fra loftet eller lampen

ELSKER bare denne periode

Man indser hurtigt at perfektionisten og rengøringsfreaken, godt kan pakke sammen for en kort stund, for nu skal mors barn have lov til at være barn

Har prøvet at gøre alt for at underholde hende, så hun glemmer at hun kan puste, men så får hun i stedet så travlt med at smile over hele 5 øren,  så maden i stedet pænt løber ned af hvert smilehul i siden

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

Tanja84 skriver:

ELSKER bare denne periode

Man indser hurtigt at perfektionisten og rengøringsfreaken, godt kan pakke sammen for en kort stund, for nu skal mors barn have lov til at være barn

Har prøvet at gøre alt for at underholde hende, så hun glemmer at hun kan puste, men så får hun i stedet så travlt med at smile over hele 5 øren,  så maden i stedet pænt løber ned af hvert smilehul i siden

Man har svært ved selv at holde masken, fordi det ser sgu da sjovt ud, men puha et griseri det kan give

Anmeld

18. januar 2011

Tanja84

SussieThyssen skriver:

Hehe Stooor pige

Kan huske da jeg første gang gav Charlotte gulerodsmos.
Hendes øjne blev så store som tekopper, vendte det engang i munden, og pustede det så lige ud i hovedet på mig med stor spreder.
Der sad jeg, smukt overbroderet..men det allerbedste (eller værste) var, at der selv på væggen bag mig (hvidt savsmuldstapet) var det nydeligste omrids af mig, trukket op i orange gulerodsmos
Der må godt grines..og jeg måtte se at få malet

Kærligst
Sussie

Ha, ha... siddeer simpelthen helt færdig af grin, bare ved synet

Elsker virkelig denne periode. Det er sjovt at mig, som ellers normalt er totalt rengøringsfreak har set frem til, og nu nyder, at min datter sidder der med mos i hele hovedet, samtidig med mor, gulv og vægge ligeledes er smurt ind

For rengøringsfreaken kan vist godt pakkes væk for en stund

Anmeld

18. januar 2011

Tanja84

victoria2008 skriver:

Man har svært ved selv at holde masken, fordi det ser sgu da sjovt ud, men puha et griseri det kan give

Det er bare SÅÅÅÅÅ svært ikke at grine, men prøver virkelig at holde masken, så jeg ikke opmuntrer hende til at puste mere end højst nødvendigt

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

Tanja84 skriver:

Det er bare SÅÅÅÅÅ svært ikke at grine, men prøver virkelig at holde masken, så jeg ikke opmuntrer hende til at puste mere end højst nødvendigt

Man må bare håbe at hun snart kommer over den fase

Anmeld

18. januar 2011

Tanja84

victoria2008 skriver:

Man må bare håbe at hun snart kommer over den fase

JA TAK

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

Tanja84 skriver:

JA TAK

Min datter gjorde det heldigvis ikke så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.