Lidt hjælp , dårlig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2011

Moar2011

heei søde damer

Jeg er 20+6 idag - kan man godt blive temlig dårlig, føler man skal besvime og brække sig ved at spise for meget mad ? eller er det bebs der er bleven så stor, som der trykker på noget i maven? ..

blir sådan ret utilpas, det er lidt svært at forklare :s ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

afrobabies

Babyklar skriver:

heei søde damer

Jeg er 20+6 idag - kan man godt blive temlig dårlig, føler man skal besvime og brække sig ved at spise for meget mad ? eller er det bebs der er bleven så stor, som der trykker på noget i maven? ..

blir sådan ret utilpas, det er lidt svært at forklare :s ..

Det kan godt være baby, så måske du bare skal spise små portioner, og så bare stoppe, inden du føler at nu er det nok

Anmeld

18. januar 2011

Moar2011

victoria2008 skriver:

Det kan godt være baby, så måske du bare skal spise små portioner, og så bare stoppe, inden du føler at nu er det nok

ja, det er nok en go ide. for har det skisme træls lige nu

Anmeld

18. januar 2011

afrobabies

Babyklar skriver:

ja, det er nok en go ide. for har det skisme træls lige nu

Jeg er 21 uger henne med min 2. graviditet, og jeg har ikke altid så meget appetit, men kan nogle gange føle at jeg er vildt sulten, og når jeg så kommer igang, så får jeg det hurtigt dårligt, men sådan har jeg så haft det hele vejen igennem, og havde det også med den første baby Bare prøv om du kan få noget sundt ned.... Et stykke frugt eller knækbrød/rugbrød, så der lige er noget i maven, som baby kan få lidt næring af

Anmeld

18. januar 2011

Moar2011

victoria2008 skriver:

Jeg er 21 uger henne med min 2. graviditet, og jeg har ikke altid så meget appetit, men kan nogle gange føle at jeg er vildt sulten, og når jeg så kommer igang, så får jeg det hurtigt dårligt, men sådan har jeg så haft det hele vejen igennem, og havde det også med den første baby Bare prøv om du kan få noget sundt ned.... Et stykke frugt eller knækbrød/rugbrød, så der lige er noget i maven, som baby kan få lidt næring af

Altså jeg har normal appeti. men tror jeg kommer til at spise lidt for meget nogen gang, og så ligger han måske lidt træls og "skubber" til noget inde i maven, så måske det derfor jeg blir lidt utilpas nogen gange.  men aner det selvf ikk

Anmeld

18. januar 2011

<3

Ja fordi babyen fylder mere så er der mindre plads i maven, så flere små måltider og en masse vand og grøntsager først

Anmeld

18. januar 2011

Moar2011

Kirle skriver:

Ja fordi babyen fylder mere så er der mindre plads i maven, så flere små måltider og en masse vand og grøntsager først

okey, så det derfor - det må jeg huske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.