ja altså.....ihh....synes sgu jeg er lidt frustreret..
Synes at kan læse mig til at i (næsten alle) har en dejlig kæreste/mand, der bare er så super forstående og hjælpsomme og alt sådan noget, så føler mig lidt palle alene...
Jeg har en seriøs slem bækkenløsning SAMT en diskusprolaps i lænden som er kommet i forbindelse med denne graviditet..og jeg har SÅÅÅ voldsomme smerter og jeg kan ikke køre bil mere( er nød til at hive mit venstre ben op på koblingen da jeg ikke selv kan løfte benet), jeg kan lige til nød og næppe komme op af sengene om morgen efter en god nat´s hvile, men efter 5 min i sofaen så starter det forfra...
Min læge har "ordineret" ekstra meget hvile på min vandrejournal...
Mit problem ligger i, at jeg ikke rigtig føler at min kæreste tror på mig trods konstant av og råben over smerterne...Der er ikke rigtig noget hjælp/ynk at hente fra ham...hvis pigerne råber på mig, bliver han gerne siddende i sofaen selvom det tager mig 10 min at rejse mig og få gang i bækkenet og benene...
Jeg har forklaret ham alle de ting jeg ikke må, vist ham hvad lægen har skrevet og så videre..men det er bare som om han tror at jeg bare skal brokke mig for at slippe for at lave noget... Han kom også med en sur bemærkning den anden dag: Ja hvad i al verden gjorde du de andre gange???( han er ikk far til pigerne)
Jeg blev så skuffet over denne bemærkning og kan på ingen måde få den hvile jeg skal have og som jeg virkelig har behov for...
Jeg har ikke rigtig nogen ide om hvad konsekvensen er, at jeg har det så slemt med mit bækken denne gang og ikke kan få den hvile jeg ved jeg skal have...
Så jeg "fare" jo rundt og ordner pigerne, køre dem afsted selvom jeg ikke kan, ordner hjemmet og alt muligt og jeg kan bare mærke at det går mig på det hele og kan mærke at det bliver værre og værre for hver dag der går....
Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her... nok høre hvordan jeres mænd/kærester reagere på jeres bækkenløsning...om jeg er den enste med en mistroisk mand..