hvad ville i gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Kay

MoarJ skriver:

Okey.. Så er der lidt tid endnu.. Krydser for dig... 

ja det er der... men tester nok d. 28....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Mira0911

Kay skriver:

ja det er der... men tester nok d. 28....

Det bliver spændende... 

Anmeld

17. januar 2011

Kay

MoarJ skriver:

Det bliver spændende... 

ja meget... total nervepirrende!!! første forsøg... tør ikke håbe på den er der

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Kay skriver:

ja meget... total nervepirrende!!! første forsøg... tør ikke håbe på den er der

Kan jeg godt forstå... Jeg turde næsten ikke og teste når jeg skulle... 

Anmeld

17. januar 2011

Kay

Kan jeg godt forstå... Jeg turde næsten ikke og teste når jeg skulle... 

nej og nu behøver du ik mere... i alt fald i denne omgang 

Anmeld

17. januar 2011

Lambi

Kay skriver:

hej kvinder (samt de enkelte par mænd her inde)

her hjemme er vi jo igang med første forsøg af PB... menes startede d. 1 januar (god start på det nye år) og jeg tænkte så at jeg ville gøre d. 31 januar til min test dag, for at give det et par ekstre dage hvis ik den var reglmæssig....

men nu er sagen at jeg er ret sikker på at jeg havde ÆL i fredags... Stik/niv i højre side af maven, plet blødninger, og homonel tudetur hele fredagen...

så er sagen jo så den at d. 28 og 29 skal jeg til to "store" fester... og jeg er normalt ikke typen der holder sig tilbage (men vil selvfølgelig ik drikke hvis jeg bliver gravid)

hvad ville i gøre... teste d. 28 for en sikkerheds skyld inden jeg skal til fest... eller vente??

jeg havde lige det samme problem her i desember, da jeg skulle ud til en fest...jeg var endda lige blevet insemineret nogle dage før...

men jeg har levet som en gravid nu i laaaaang tid, og det har ikke hjulpet på sagen., så efter samtale med min kæreste og veninder..så jeg gik ud, hyggede mig, og ja jeg drak lidt, var lidt beruset, men ikke så meget...

Og ja, jeg har termin d. 30 aug...

Så jeg vil siger..lev som du plejer og fokuser ikke alt for meget på om du er gravid eller ej, indtil du står med en positiv test

Selvfølgelig synes jeg at man skal drikke med omtanke, men ifølge min læge, så gør det hverken fra eller til om du drikker omkring det tidspunkt du bliver gravid...Jeg blev lidt usikker da jeg stod men en positiv tets, så jeg spurgte lægen

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

Kay skriver:

nej og nu behøver du ik mere... i alt fald i denne omgang 

Nemlig...  Nu skal jeg kun lige finde ud af at arbejde sammen med min krop... 

Anmeld

18. januar 2011

Kay

Lambi skriver:

jeg havde lige det samme problem her i desember, da jeg skulle ud til en fest...jeg var endda lige blevet insemineret nogle dage før...

men jeg har levet som en gravid nu i laaaaang tid, og det har ikke hjulpet på sagen., så efter samtale med min kæreste og veninder..så jeg gik ud, hyggede mig, og ja jeg drak lidt, var lidt beruset, men ikke så meget...

Og ja, jeg har termin d. 30 aug...

Så jeg vil siger..lev som du plejer og fokuser ikke alt for meget på om du er gravid eller ej, indtil du står med en positiv test

Selvfølgelig synes jeg at man skal drikke med omtanke, men ifølge min læge, så gør det hverken fra eller til om du drikker omkring det tidspunkt du bliver gravid...Jeg blev lidt usikker da jeg stod men en positiv tets, så jeg spurgte lægen

maaange tak....

jeg tænker også at der ville være dumt at leve som gravid inden jeg bliver det... tror jeg følger hvad din læge siger og drikker lidt, medmindre der er 2 streger om morgnen

hvis der er det frikker jeg tequila sunrise og isbjørn.... uden alcohol... for det kan ingen se forskel på

stor tillykke med den lille spire

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.