Hvornår kan I føle jer rigtig grimme ?? :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

anjamichell@gmail.com

Hvornår føler I at I bare ligner noget der er løgn!!

Jeg er sgu normalt en pæn pige... synes jeg da selv.. men nu... Sidder jeg i sofaen med computeren på skødet, røven næsten ude på kanten af sofaen, fødderne oppe på bordet ( med sko på oven i købet)!, uden makeup, i malertøj og hvad der ellers er kommet af pletter på tøjet i løbet af dagen...

Vi laver et hus i stand i øjeblikket vi skal flytte i om ikk så længe så man er godt slv i sokkerne og så også gravid...

Næææh jeg føler mig ikk så lækker og attraktiv...

Tør I være ærlige??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

TbCp

Når jeg har tømmermænd

Anmeld

17. januar 2011

Sees

LIGE NU!!!

Håret er filteret, jeg har ikke haft makeup på i øh .. ca. 40 år.
mega render under øjnene, efter alt det sygdom, snot og tåre..

Jeg føler mig SÅ ulækker!

Anmeld

17. januar 2011

H+S Skjolgborg.

ligner meget dig i det du skriver sidder med gammel jokinger på og malerplætter ja også kaffen hved siden af og mega aftenhår hihi.

Det enste jeg ikke er det er gravid......*SSS*

Henriette

Anmeld

17. januar 2011

B&J

går dog aldrig med make up eller håret sat op det falder bare ned igen da mit hår er så fint...

men når jeg er død forkølet ligner jeg noget katten har slæbt ind kigger mig ikke engang i spejlet eller reder hår ligner en stor ugle bag i og med sorte øjne og en næse der løber og har åben mund fordi jeg ikke kan få luft ja så er jeg lækker hihihihhi

Anmeld

17. januar 2011

Hasselnødden

Har desværre problemer med at acne (bumser) og når det er slemt (i mine øjne) for sammenlignet med andre, er det knapt så galt og kan på gode dage også gå uden makeup. Totalt overskudsdag der i så fald. Men ellers ja, når de lige sidder forkert den ene dag jeg ikke kan dække dem eller hvor overskuddet bare rammer så lavt så muligt, så er jeg helst gemt væk og vil være under dynen. De er der tit og ofte, men sjældent jeg føler lige præcis sådan at jeg ikke magter verden - heldigvis. Tænker bare, jeg er en super dejlig mor og en højtelsket kommende hustru og så betyder andres mening intet i forhold til 

Anmeld

17. januar 2011

JulieE

Når jeg har okset hjem fra arbejde på cykel i regnvejr og modvind Og når vi har gang i et vores gør det selv projekter herhjemme og jeg futter rundt med fedtet hår, arbejdstøj og mine meget lidt feminine sikkerhedssko

Anmeld

17. januar 2011

eElak

Når jeg er et bestemt sted i min cyklus og de klamme bumser raserer mit ansigt og skuldre.. ligemeget hvad jeg gør... 

Grrr.... 

Anmeld

18. januar 2011

Manakauapo

Lige nu..

Har influenza. Så det på med det grimmeste tøj (sjovt nok også det mest afslappende   ) , har fedtet hår, sorte poser under øjenene og  ingen makeup.. Behøver jeg at sige, jeg ikke føler mig særlig attraktiv..  

Anmeld

18. januar 2011

eElak

Kageteenageren skriver:

Lige nu..

Har influenza. Så det på med det grimmeste tøj (sjovt nok også det mest afslappende   ) , har fedtet hår, sorte poser under øjenene og  ingen makeup.. Behøver jeg at sige, jeg ikke føler mig særlig attraktiv..  

den tilslutter jeg mig også, selvom det er roskildesyge her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.