Så er den der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Emily

Efter 7 tests, hvoraf den sidste som er taget idag fremstår så man næsten ikke kan se forskel på stregerne, må jeg erkende at jeg skal være MOAR! Det er en uvirkelig og ubeskrivelig fantastisk følelse på samme tid!

Læge på onsdag også ser vi hvad hun siger, gruer dog for den gyn. undersøgelse

Men er det ikke det hele værd når man i sidste ende ender med en fantastisk datter eller søn? Det tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med de to streger

Anmeld

17. januar 2011

B&J

kæmpe tillykke med de to streger

Anmeld

17. januar 2011

sandratobias

Stort tillykke med stregerne...  

Sandra - uge 34+1..  

Anmeld

17. januar 2011

Dot D

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

17. januar 2011

Mira0911

LineIsabella skriver:

Efter 7 tests, hvoraf den sidste som er taget idag fremstår så man næsten ikke kan se forskel på stregerne, må jeg erkende at jeg skal være MOAR! Det er en uvirkelig og ubeskrivelig fantastisk følelse på samme tid!

Læge på onsdag også ser vi hvad hun siger, gruer dog for den gyn. undersøgelse

Men er det ikke det hele værd når man i sidste ende ender med en fantastisk datter eller søn? Det tror jeg

Kæmpe stort tillykke....  Så skal vi følges ad... 

Anmeld

17. januar 2011

Emily

Tusind tak alle sammen, er bare SÅ glad!

Og ja MoarJ - kan se du kun er 4 dage længere henne end mig, lidt sjovt faktisk

Anmeld

17. januar 2011

Lotus86

STORT tillykke

Og den undersøgelse skal du ikke være nervøs for, jeg er den største kylling hvad det angår, og som 23 årig havde jeg kun fået én fordi jeg er så angst for det, men det var alligevel peanuts da jeg fik det gjort i forbindelse med min graviditet, det jo selvfølgelig ikke sjovt, men det er rart at få af vide, at alt ser ud som det skal

Anmeld

17. januar 2011

Happiness

Stort tillykke!

Og det er ikke alle læger der laver gyn. undersøgelse. Min gjorde ikke, og kender en del som heller ik fik det lavet... Så du behøver ikke frygte det, kan jo være du slipper

Anmeld

17. januar 2011

Emily

Lotus86: Det er jeg glad for at vide, prøver at holde hovedet højt men er super angst for det - det er 1. gang, slap for 2 år siden - men nu skal det jo gøres  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.