Ribben - av!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har så sindsyg ondt i venstre side, ribben. Er blevet forkølet og hoster en del, og er bare så bange for at hoste for det gør så ondt.
Det samme når jeg skal grine, "råbe" højt eller sætte mig oprejst .

Er det helt normalt

Hilsen den kommende mor 38 +

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg har så sindsyg ondt i venstre side, ribben. Er blevet forkølet og hoster en del, og er bare så bange for at hoste for det gør så ondt.
Det samme når jeg skal grine, "råbe" højt eller sætte mig oprejst .

Er det helt normalt

Hilsen den kommende mor 38 +

det tror jeg, både den lille der fylder og forkølelse kan jo påvirke, har hørt om en der fik en fibersprægning ved ribbenene fordi hun var forkølet og hostede

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

det tror jeg, både den lille der fylder og forkølelse kan jo påvirke, har hørt om en der fik en fibersprægning ved ribbenene fordi hun var forkølet og hostede

Jeg havde ondt før jeg blev forkølet nu er jeg så forkølet og have ondt der oveni er ikke rart

Anmeld

17. januar 2011

Kløver

Anonym skriver:

Jeg havde ondt før jeg blev forkølet nu er jeg så forkølet og have ondt der oveni er ikke rart

kan jeg godt forstå, min veninde fik meget ondt i sine ribben, da hun var gravid, fordi sønnen lå og sparkede direkte op i ribbenene, hun synes så det hjalp lidt at strække armene op over hovedet

Anmeld

17. januar 2011

thilde-tusindfryd

Er du blevet undersøgt for lungebetændelse ? Evt. den kolde af slagsen ? bare en tanke...

Anmeld

17. januar 2011

birthee

Jeg har i perioder ondt i mine ribben i højre side - og det er når bebs ligger derovre med hovedet... Pt. ligger den i venstre side, så det er helt dejligt!!! Ellers hjælper det også for mig at sørge for at sidde ret op, og ellers må jeg nogle gange give op og gå i seng, for at få kroppen rettet ud...

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Jeg har i perioder ondt i mine ribben i højre side - og det er når bebs ligger derovre med hovedet... Pt. ligger den i venstre side, så det er helt dejligt!!! Ellers hjælper det også for mig at sørge for at sidde ret op, og ellers må jeg nogle gange give op og gå i seng, for at få kroppen rettet ud...

håber ikke hans hoved er så langt oppe da JM har sagt han har sat sig fast og er klar til "afgang"

Anmeld

17. januar 2011

birthee

Anonym skriver:

håber ikke hans hoved er så langt oppe da JM har sagt han har sat sig fast og er klar til "afgang"

Mon ikke det så er benene???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.