Av av..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. september 2008

stumpen-89

Jeg så lige på Tekst tv, at en 2 årige pige, fik en kniv i ryggen, pga. deres bestik vendte opad i opvaskemaskinen.. :(

Ville lige høre, hvordan vender jeres bestik, i opvaskemaskinen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2008

Honningblomst

stumpen-89 skriver:

Jeg så lige på Tekst tv, at en 2 årige pige, fik en kniv i ryggen, pga. deres bestik vendte opad i opvaskemaskinen.. :(

Vores vender ALTID nedad...af samme årsag..ville da aldrig turde lade knive eller gafler stikke op.
Vores knive ligger også højt oppe...
Knus..

Anmeld

16. september 2008

Anja

Puha, det lyder væmmeligt ! :'( Ja, hos os vender bestikket faktisk opad ! Synes ikke det bliver ordentligt rent, hvis de vender nedad ..... MEN der er aldrig skarpe knive i bestikkurven - men hvis uheldet er ude er de alm knive og gafler sikkert rigeligt skarpe :S

Anmeld

16. september 2008

twinboys

stumpen-89 skriver:

MED SPIDSEN NED AF SELVFØLGELIG...

Drengene hjælper jo også her med at tømme opvaskeren... Så her skal vi ikke komme galt afsted...

Av for søren... Hvad skete der med hende pigen??? Majbritt(H)

Anmeld

16. september 2008

stumpen-89

Der skete heldigvis ikke så meget.. Men de tog alligevel lige på sygehuset.. :)

Anmeld

16. september 2008

Pia.

Også altid ned af - også inden jeg fik børn vil da ikke tage direkte på det rene når det er vasket eller omvendt på det bekidte inden det bliver vasket... Men i dag er det både pga. børnene og mig selv.

Knus Pia.

Anmeld

16. september 2008

A.I.G.

ned af - min barndomsveninde fik den lige op i ballen som lille

;o) Det morede vi os ganske meget over det frække ar

Anmeld

16. september 2008

Fam. Madsen

det har altid vendt ned af.
netop fordi jeg ikke har lyst til og tage fat der i den ende som jeg skal spise af....:D

Anmeld

16. september 2008

Loggidut

jeg har godt nok lige fået noget at tænke over...tak for det! mit bestik vender opad...men de helt skarpe knive ligger i øverste kurv...men en gaffel kan sgu gøre lige så stor skade...:'( lidt lige som med håndtaget på en stegepande...de færreste folk tænker på det lige er i børnenes ansigtshøjde...så her vender det altid ind over komfuret! men den med bestikskuffen har jeg aldrig tænkt over...tak for det

Anmeld

16. september 2008

Lullaby

Vi har en bordopvasker og derfor stær knivene primært opad. Der er ikke så stor chance for at man falder og slår sin ryg ind i dem eftersom vores køkken ikke er så stort så man kan gå forbi når den er åben :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.