Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hele dagen har jeg haft rigtig ondt i maven, virkelig mavepine! Det gør så ondt at jeg nogen gange bliver nødt til at bukke mig helt sammen og det er ligefør jeg begynder at græde! Jeg ved ikke om det er normalt??
Er 25+1 i dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malenecl skriver: Hele dagen har jeg haft rigtig ondt i maven, virkelig mavepine! Det gør så ondt at jeg nogen gange bliver nødt til at bukke mig helt sammen og det er ligefør jeg begynder at græde! Jeg ved ikke om det er normalt?? Er 25+1 i dag.
Smerterne burde ikke være så store... Synes måske at du skal til lægen, bare lige for et tjek
victoria2008 skriver: Smerterne burde ikke være så store... Synes måske at du skal til lægen, bare lige for et tjek
Ja, det er nok bedst :/
syntes måske du skulle kontakte lægen eller fg. sådan havde jeg det pga ligement smerter. men syntes du skal ringe og blive tjekket for en sikkerhedsskyld
Jennifer skriver: syntes måske du skulle kontakte lægen eller fg. sådan havde jeg det pga ligement smerter. men syntes du skal ringe og blive tjekket for en sikkerhedsskyld
Ja, det er nok det bedste :/
malenecl skriver: Ja, det er nok bedst :/
Man må jo gerne smutte til lægen uafbrudt, når man er gravid, det er jo baby det gælder
victoria2008 skriver: Man må jo gerne smutte til lægen uafbrudt, når man er gravid, det er jo baby det gælder
Ja nemlig
malenecl skriver: Ja nemlig
Men jeg har det også sådan at jeg er nervøs for om jeg er for pylret, emn det ved jeg at jeg ikke er, så jeg tager til læge, hvis jeg føler at der er noget, som skal tjekkes
victoria2008 skriver: Men jeg har det også sådan at jeg er nervøs for om jeg er for pylret, emn det ved jeg at jeg ikke er, så jeg tager til læge, hvis jeg føler at der er noget, som skal tjekkes
Mh, jeg kunne prøve med et varmt bad også hvis jeg stadig har ondt bagefter, så ringer jeg!
malenecl skriver: Mh, jeg kunne prøve med et varmt bad også hvis jeg stadig har ondt bagefter, så ringer jeg!
Ja, prøv det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128