Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skriver som anonym da jeg helst vil være anonym omkring det her emne.
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I ville gøre, hvis I oplevede at jeres genbo/nabo fik tæv ?
Blander man sig eller lukker man øjnene for det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis det var helt sikkert, så ville jeg ringe efter politiet, næste gang der var husspetakler!
Anonym skriver: Jeg skriver som anonym da jeg helst vil være anonym omkring det her emne. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I ville gøre, hvis I oplevede at jeres genbo/nabo fik tæv ? Blander man sig eller lukker man øjnene for det ?
Man ringer straks til politiet uden af tøve! Ingen tvivl der!
er faktisk lidt chokeret over du er i tvivl..
selvfølgelig blander du dig! ikke til dem direkte, men til politiet...
Jeg ville ønske nogle "brød" ind dengang jeg oplevede det, men ingen gjorde noget ved det men alle i opgangen vidste det...
Men sys faktisk du skal ringe til politiet og melde om husspektakler...
KaLee skriver: Hvis det var helt sikkert, så ville jeg ringe efter politiet, næste gang der var husspetakler!
Flere gange har det været ude foran huset. En x mand der ikke bor der.
Bland dig Du kan sagtens melde dem og være anonym, hvis du synes det er ubehageligt at de ved det er dig.. Men synes virkelig at du bør kontakte politiet.
Anonym skriver: Flere gange har det været ude foran huset. En x mand der ikke bor der.
Ville da helt sikkert ringe til politiet uanset om det så er inden for eller uden for.KærligstSussie
jeg er slet ikke i tvivl.. jeg ville have det så råddent med mig selv hvis jeg ikke havde ringet til politiet og pludselig en dag hører at hun er blevet slået ihjel..
Jamen så er sagen helt klar - ring til politiet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128