AV mit bækken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Tennamor

Har den sidste 1,5 uges tid haft ondt i lænd og bækken. Min chef og læge er heldigvis gået med til en delvis sygemelding, så fra denne uge skal jeg kun arbejde ca 20 timer fordelt på 3 dage om ugen. 

I dag har jeg SÅ ondt at jeg ikke kan gå uden, at jeg ligner en der har s.... i bukserne .. Så håber virkelig det vil hjælpe at gå ned i tid.

Er her nogle der har erfaring med bækkensmerter? Jeg overvejer at starte til yoga 1 gang om ugen, for at få rørt mig en smugle og få øvet vejrtrækning inden fødslen.

Jeg er idag 21+1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Lusi

Tennamor skriver:

Har den sidste 1,5 uges tid haft ondt i lænd og bækken. Min chef og læge er heldigvis gået med til en delvis sygemelding, så fra denne uge skal jeg kun arbejde ca 20 timer fordelt på 3 dage om ugen. 

I dag har jeg SÅ ondt at jeg ikke kan gå uden, at jeg ligner en der har s.... i bukserne .. Så håber virkelig det vil hjælpe at gå ned i tid.

Er her nogle der har erfaring med bækkensmerter? Jeg overvejer at starte til yoga 1 gang om ugen, for at få rørt mig en smugle og få øvet vejrtrækning inden fødslen.

Jeg er idag 21+1.

Hej søs Min jordmoder sagde der lå nogle videor på Hvidovre hospitals hjemmeside. Mener det var Hvidovre hun sagde.. Det er nogle øvelser i vand og de hjælper! Hendes bækken var ved at rasle helt fra hinanden så hun begyndte at tage i svømmehallen og to uger efter ku hun gå helt normalt igen.. Yoga lyder meget sjovt, men om det hjælper ved jeg så ik.. Håber snart det går over igen Mit er ik så slemt mere lige i øjeblikket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.