Hej igen
Jeg går og er så frustreret for tiden. Rigtig ked af det og bange for at jeg ikke gør det rigtige for min søn.
Sagen er den, at det er planen, at jeg selv skal passe ham, i hvert fald til børnehave alderen (3 år). Det er en beslutning både min mand og jeg er meget glade for og heldigvis har mulighed for økonomisk. Men altså, jeg er så bange for jeg ikke slår til. Er der nogle der har nogle gode forslag til hvordan jeg bedst muligt stimulerer ham? Jeg føler nemlig at han keder sig i mit selskab.
Han er meget interesseret i at gå og vil helst gøre det hele tiden (kan dog stadig ikke uden vores støtte). Men syns han brokker sig meget og kalder på os hele tiden. Før var han så god til at lege lidt selv, men nu kan han ikke være alene i 2 minutter. Er det et udviklingspring mon?
Han er ellers en god og meget nem dreng! Men naturligt nok skal der mere og mere til at underholdningen er god nok, jeg vil bare så gerne vide hvad der passer lige til ham.
Min SP er ikke meget bevendt, hun besvarer aldrig mine mails, så tænkte at I måske havde en masse god erfaring I havde lyst til at byde ind med.
Evt. hvis nogen af jer ved, hvad man laver i en vuggestue med børn på min drengs alder?!
Ja føler jeg lyder totalt dum, men jeg har bare slet ingen erfaring i alt det her, og vil bare så gerne gøre det allerbedst for ham, så han ikke blir en særling 
Anmeld