hvornår begyndte i, igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Anonym trådstarter

efter spontan abort??

jeg mistede for 1 uge siden mit kommende barn i en spontan abort.. øvbøv.. og nu har jeg så et spørgsmål om hvornår i begyndte igen at prøve og blive gravide?? altså pt tør min forlovede ikke have noget sex med mig overhovedet fordi han er bange for at skade mig efter at jeg også fik piller for at få resten af fostersækken og lign ud.

jeg har ikke travlt eller noget men jeg er bare nysgerrig for at høre hvor lang tid der gik fra at i fik en SA til i begyndte at blive gravide igen?

skriver lige som Ano men nogen ved måske godt hvem jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

LinLin

Da jeg havde været til det der tjek efter en uge - der var jeg også holdt op med at bløde... (blev gravid igen 3 uger efter SA )

Anmeld

17. januar 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Da jeg havde været til det der tjek efter en uge - der var jeg også holdt op med at bløde... (blev gravid igen 3 uger efter SA )

hold da op det var det forholdsvis hurtigt må man sige

Anmeld

17. januar 2011

LinLin

Anonym skriver:

hold da op det var det forholdsvis hurtigt må man sige

Ja det var det Heldigvis! (selvom det betød termin/fødselsdag lå/ligger lige oveni både min egen, min mors og ældste søns )

Nåede 11+0... Det var en forfærdelig oplevelse, så var heller ikke tryg før jeg havde set ham til NF!

for jer!

Anmeld

17. januar 2011

Moar'en

Vi fik afvide ad lægen at vi bare kunne gå igang når vi synes vi var klar, for kroppen var klar når kroppen var klar, ergo det sker når det sker. Det gik ca 6 mdr efter SA ved os

Krydser for storken snart er på vej til jer.

Anmeld

17. januar 2011

LISBETH:-)

Jeg har aborteret 5 gange - De første gange fik jeg besked på at vente 1 cylus og så kunne vi prøve igen. Denne gang (i sidste uge) fik jeg beked på at vente 3 mdr - det er vist forskelligt fra læge til læge

Hvor længe der gik før jeg blev gravid igen, kan jeg ikke rigtig svarer på da jeg har fået begge mine piger via homonbehandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.