Hej Damer!
Jeg har brug for Jeres hjælp og erfaringer igen igen - jamen, hvad skulle man da stille op uden Jer ? 
William er nu 4½ måned, for en lille måned siden gav vi ham lidt skemad (majsgrød, grøntsagtsmos) og hans mave stod helt af! Det stakkels pus skreg i smerte og havde meget dårlig mave, så dét stoppede vi med igen. Med det samme! Jeg talte med SP, som sagde, at det var en rigtig god idé at holde en pause. Det skal siges, at vi selvfølgelig kun gav ham skemaden på hendes anbefaling. Men drengen er sulten hele tiden nu, vågner flere gange om natten og er sulten og får en flaske(han har ellers sovet igennem i 2 måneder) og han savler som en lille hund, når der er mad i nærheden.
Så spørgsmålet er, om vi skal starte stille op med mosen/grøden igen? Et måltid af nogle få skefulde dagligt? Eller vente til han er 5-5½ måned? SP sagde, at det var godt med en pause, men hun ville absolut ikke vente til han var ældre end 5 måneder.
Jeg vil jo ikke risikere, at drengen får lige så dårlig mave igen, dét er jo så synd!
Nogle der har prøvet noget lignende?
Tine
Anmeld