Mønster.... sy-folket.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. januar 2011

Klumpe-dumpe

Hej kreative piger.

Jeg tænkte på, om der er nogle af jer syfolk der vil dele mønster på (tulle) bukser med mig. (Sådan ca. str. 80/86)

Jeg har kikket på dem i stofbutikkerne, men der er de ikke i normal str. og jeg kan vitterligt ikke udregne hvordan jeg får dem op i str.

Jeg vil selvfølelig meget gerne betale portoen, hvis der er en der vil dele med mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Skouboe

Det kan vi sagtens finde ud af. Hvor posede vil du gerne have dem, og med eller uden foer? Skal de være med elastik, rib eller smock? Hvor meget sy-vejledning har du brug for?

Anmeld

17. januar 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Hej kreative piger.

Jeg tænkte på, om der er nogle af jer syfolk der vil dele mønster på (tulle) bukser med mig. (Sådan ca. str. 80/86)

Jeg har kikket på dem i stofbutikkerne, men der er de ikke i normal str. og jeg kan vitterligt ikke udregne hvordan jeg får dem op i str.

Jeg vil selvfølelig meget gerne betale portoen, hvis der er en der vil dele med mig.

http://forum.babyxplore.dk/index.php?/topic/328784-rialnis-krea-traad/page__st__160__p__1060288316Du skal nok oprette en bruger for at se den, men et stykke nede i den tråd er der en udemærket guide til mønster forstørrelse/formindskelse.Generelt er det kreative forum derinde rigtigt godt.

Anmeld

18. januar 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Det kan vi sagtens finde ud af. Hvor posede vil du gerne have dem, og med eller uden foer? Skal de være med elastik, rib eller smock? Hvor meget sy-vejledning har du brug for?

Jeg ligesom dem du har syet til hende, de blomstret. Dog nok ikke med smock. (i første omgang) De skal nok heller ikke lige være med fore, de første jeg prøver at sy.

Altså jeg har engang for sådan ca. 20 år siden, taget et sykursus samt kørekort til en symaskine. (Kørekortet er MEGET vigtigt ifølge min niece)

Men altså det er så også 20 år siden jeg sidst har syet noget som helst....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.