Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skriver som ano fordi jeg gerne vil have svar uden personlig betydning.Hvis nu man står og overvejer graviditet, men man af en eller anden grund tager medicin som kræver nøje planlægning. Hvor finder man så oplysingerne??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg skriver som ano fordi jeg gerne vil have svar uden personlig betydning.Hvis nu man står og overvejer graviditet, men man af en eller anden grund tager medicin som kræver nøje planlægning. Hvor finder man så oplysingerne??
Hos din egen læge
Tutter skriver: Hos din egen læge
var osse min første tanke
Hmm ja hehe, men kan man ikke finde noget på nettet??Det er mest fordi jeg synes det er meget drastisk at snakke med lægen om det lige nu.
Hos din egen læge... Hvis du også er tilknyttet en special som har givet dig dette medicin, skal du også kontakte denne læge for at finde ud af med medicinen og graviditeten...
Anonym skriver: Hmm ja hehe, men kan man ikke finde noget på nettet??Det er mest fordi jeg synes det er meget drastisk at snakke med lægen om det lige nu.
Prøv www.medicin.dk
Men vil stadig anbefale dig at snakke med egen læge
Så prøv at google den medicin du tager og krydssøg med graviditet - google is your friend!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128